#1 Skrevet Juli 6, 2006 Hei, Ved giring fra 2 til 3 gir kommer det en gang i blant en svak skrapelyd. Kommer kun ved litt turtall. (4000-5000) Kan dette være synkring? Noen som vet hva dette koster å få ordnet? Gjelder en Audi S3 2003 Mod. Mvh Kim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2006 Er som regel en begynnelse på slitt synkroniseringsring. Er det ikke mulig å reklamere på dette? Burde holde mere en 3 år. Tror jeg hadde hørt med Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2006 Jeg har hørt om noen tilfeller der skrapelyden har vist seg å være reguleringen av turbotrykket. Hvis det skraper i girkassen så burde vel dette merkes i girspaken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 6, 2006 Takker for svar, Kjenner det litt i girspaken. Bilen er import, så jeg vet ikke om garanti dekker dette da? Men burde jo absolutt holde lengre enn 3 år. Bilen har gått 60k. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 6, 2006 Ta kontakt med Møller ang. evt. garanti. Uansett får du jo da vite prisen på reparasjon.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 6, 2006 Skjer kun hvis man er litt brå med å skifte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 6, 2006 Høres definitivt ut som en synkroring da ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...