Bergen: Noen som kjenner denne VR6?

Anbefalte innlegg

Eier bor i/rundt Bergen... noen som kjenner til bil eller eier utifra (de dårlige) bildene?

2.jpg

1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, er en kompis sin bil...

 

Vet lite om bilen egentlig, men kan godt grave litt om det ønskes;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært fint det! Iflg selger skal bilen være veldig bra, nylakkert hos Møller, kun være kjørt 170' km osv, så den er i høyeste grad aktuell dersom den er like bra som selger sier :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg ikke støter borti han i helgen så kan jeg snuse litt på den, noe spesielt man skal være klar over på disse bilene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Rasling fra Registeret

- Rust rundt vindu bak

- Synkringer på girkasse

- El heiser og Soltak

- Foringer osv

- Kjølesystemet, morkne slanger o.l

- Kanaler, se om de er skadet av orginaljekken

- Rust under pakningen i dørene

 

er det jeg kommer på i farta :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg ikke støter borti han i helgen så kan jeg snuse litt på den, noe spesielt man skal være klar over på disse bilene?

 

Tror han skulle til Kr.sand i helga, men aldeles glimrende om du har mulighet å få sett på den i begynnelsen av neste uke :)

 

Glenn Ove nevner noen av svakhetene på Golf III ellers så har jeg forstått du er såpass oppegående at du sikkert fort finner ut om bilen er noe å vurdere eller ei! Bilen skal være veldig bra for at den er verdt prisen, ikke minst med tanke på at kjede ikke er byttet enda og det er noe som normalt må byttes før 200'. Men iflg selger så er den veldig bra og dersom det stemmer er dette her og nå den mest aktuelle bilen for meg å kjøpe. BIlen min blir levert imorgen så jeg må ha ny bil relativt fort :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ringe han så snart jeg blir edru... Mulig han har reist på quarten ja. Fin er bilen iallfal, så mye jeg har sett av den.............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pm er sendt Tord.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.