Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få tak i stoffmatter til min a4 96 mod?

har prøvd å få tak i de orginale, men de er restnotert så det tar jo så lang tid

Lurer derfor på om noen vet om hvor jeg kan få tak i slike som passer på de "tappene" som sitter i gulvet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.hoica.de

 

Tysk firma som lager stoffmatter med knapper til alle slags Audi'er. Jeg har kjøpt til min med egenlaget logo. Kom på ca. 1800kr inkl norsk mva og frakt.

 

Hvis du kun skal ha matter uten logoer og kun rene stoffmatter, tenker jeg at prisen vil ligge på ca. 1000kr for beste kvalitet med "fixing system" dvs. knapper. Da er frakt og norsk mva inkl.

 

Kontakt en maximillian på mail. De aksepterer PAYPAL etter jeg maset endel, og er blitt store på matter på ebay. Ser de selger endel til USA også nå. ca 5-7uker levering hvis du skal ha logo, sydde kanter i egen farge, heel pad, fixing system og beste kvalitet, samt frakt til Norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.hoica.de

 

Tysk firma som lager stoffmatter med knapper til alle slags Audi'er. Jeg har kjøpt til min med egenlaget logo. Kom på ca. 1800kr inkl norsk mva og frakt.

 

Hvis du kun skal ha matter uten logoer og kun rene stoffmatter, tenker jeg at prisen vil ligge på ca. 1000kr for beste kvalitet med "fixing system" dvs. knapper. Da er frakt og norsk mva inkl.

 

Kontakt en maximillian på mail. De aksepterer PAYPAL etter jeg maset endel, og er blitt store på matter på ebay. Ser de selger endel til USA også nå. ca 5-7uker levering hvis du skal ha logo, sydde kanter i egen farge, heel pad, fixing system og beste kvalitet, samt frakt til Norge.

 

 

Kjøpte matter fra hoica.de over ebay ble rund 1200.- for matter med s6 logo og helpad super kvalitet..få dem til å sende som gave da slipper du moms og toll avgift.. anbefales på det sterkeste!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.