Parkerte i bilen min og nekter...

Anbefalte innlegg

Jeg skulle hjem fra jobb for en stund siden og kom ut til parkeringsplassen der bilen står, det er litt nedover bakke der og bak meg står det parkert en bil som enten har trillet ned på bilen min eller han har bare parkert der, ihvertfall det var en stor volvo 740 stasjonsvogn som hadde presset fangeren sin inn i bakfangeren på bilen min.. Jeg har 3 arbeidskollegaer som ser dette og er vitner.. Jeg skriver lapp på ruta hans og forteller hva som har skjedd + at jeg tar reg nr hans.. Ringer politiet og får navn og addresse på han som eier bilen.. Prøver da å ringe eier, men han svarer aldri.. Skriver da skademelding med hans navn på og reg nr hans og sender dette til forsikringselskapet + vitnene er påført.. Forsikringsselskapet får tak i han fyren men han bare nekter og da får jeg beskjed om at de ikke kan gjøre noe, fordi han nekter!!

 

Jeg får da heller ikke dekt skadene han laget, fangeren ble trøkt inn og det er flere riper inn til plastikken....

 

Noen som har noen forslag om hva jeg kan gjøre, forsikringsselskapet hans burde jo dekke dette og sende regning til han trodde jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du vitner og han nekter, kan jo en anmeldelse løse det hele.

De finner jo helt sikkert sår i begge bilene som tilsier at de har hatt kontakt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at du tok bilder som kan bekrefte det hele?

styrker saken bra paa anmeldelse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det værste er at den panservogna av en 740 ikke fikk et eneste merke, mens man ser godt på hele fangeren min at lakken er sprekt opp etter at den ble trøkt inn....

 

 

Glemte helt å ta bilder, tenkte ikke på dette når jeg sto der.. Regnet med at det skulle gå bra siden jeg hadde tre forskjellige vitner lissom...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.