Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med bremsene på min 84 urq. Bremsene er luftet og pedalen er hard og fin når motoren er av, men med en gang jeg starter motoren og "hjelpetrykksystemet" begynner å virke så siger pedalen i gulvet. Pedalen siger ikke når jeg blokkerer bremseslangene framme, så en skulle tro at problemet lå i frambremsene, men det er ingen lekkasje fra caliperne framme og slangene er nye. Kan legge til at det meste er nytt/overhalt. Nye rør, slanger, calipere bak, overhalt hovedsylinder og calipere framme. Kan det ha noe med dette systemet som får trykk fra servopumpa? Det har jo ingen direkte tilknytning til bremsevæske/trykk???

 

Problemet var der også før jeg begynte å bytte bremsedeler, så det er ikke en følge av dette. Dette begynner å bli meget plagsomt siden jeg ikke får godkjent bilen med dette problemet : bh :

 

Er det noen som har vært borti noe lignende??

 

Mvh Stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

akkurat sånn var bremsa på 90`n min også lufta pedalen var hard og fin når motor ikke gikk.starta opp bil ,da blei pedalen hel myk.og bremsa bare bak,

hadde montert på rs2 bremser forran.vi fant aldri ut av det,begynte å kjøre med dem sånn det var og.var og kjørt på våler på gatebil,etter 4 runder så var alt bra liksom....

har ikke merka noe mere til det,og gjorde aldri noe mere med dem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har allerede kjørt noen mil med bremsene slik, men problemet er der fortsatt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.