ABS-sensor kun på Møller ?

Anbefalte innlegg

Trenger to nye ABS-sensorer fremme på S4en.. Men var å hørte på Møller isted... Over 1700kr per stykk skulle de ha.. Blir da 14-1500 med rabatten..

 

Finnes dette noe annet sted eller må jeg bare krype til korset og bestille de på Møller ?

 

Edit: Det er bytta bremser på S4en til 93--> modell, altså vanlige skiver.. Er det samme sensorer på disse ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel sikkert tak i disse på mekonomen også? går jo ann og høre iallefall.

Og hva med brukte på NBS? hvem vet? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel sikkert tak i disse på mekonomen også? går jo ann og høre iallefall.

Og hva med brukte på NBS? hvem vet? : rolleyes

 

er ute etter dette til min og, skal være samme sensor. Brukt kan du glemme da den ødelegges når den tas ut(dvs den skal kunne tas ut men det er en idiotisk patent og den må slås ut fra innsiden). Mekonomen og bil xtra har ikke tror jeg ender på orginal del. Men må se om noen har noe fornuftig å si her først:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS har til de fleste modeller....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte ny sensor til min 92 mod for en stund siden. Var først hos audi forhandleren, men der skulle de jo ha ca 1700,- for den.

Så en dag snublet jeg over en sensor på e-bay, trodde først den var brukt pga prisen, men den var sprett ny i orginaleske.

Ferdig i postkassa for 20,- engelske pund (CA 240,- kr)!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.