slange til turbotrykksmåler

Anbefalte innlegg

fikk i posten i dag min vdo turbotrykksmåler, fin den, men det var ingen slange med til den? hva slags slange kan jeg bruke til den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det meste av slanger så lenge innv. dimensjon passer på nippelen på måler og manifold. Finest med slanger ala det som sitter originalt rundt om i motorrommet ellers kanskje. Finnes hos Møller som metervare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det meste av slanger så lenge innv. dimensjon passer på nippelen på måler og manifold. Finest med slanger ala det som sitter originalt rundt om i motorrommet ellers kanskje. Finnes hos Møller som metervare.

ja, og den burde være såpass liten ytterdiameter slik at den lett kan legges inn i bilen uten at det blir for trangt. har du måler i a-stolpen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så å si. Jeg har laget meg festebrakett til måleren i den runde luftdysa oppe på venstre side av dashbordet. Slangen måler vel omtrent 5-6 mm utv tror jeg og det går AKKURAT.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.