#1 Skrevet Juli 7, 2006 fikk i posten i dag min vdo turbotrykksmåler, fin den, men det var ingen slange med til den? hva slags slange kan jeg bruke til den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2006 Det meste av slanger så lenge innv. dimensjon passer på nippelen på måler og manifold. Finest med slanger ala det som sitter originalt rundt om i motorrommet ellers kanskje. Finnes hos Møller som metervare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2006 Det meste av slanger så lenge innv. dimensjon passer på nippelen på måler og manifold. Finest med slanger ala det som sitter originalt rundt om i motorrommet ellers kanskje. Finnes hos Møller som metervare. ja, og den burde være såpass liten ytterdiameter slik at den lett kan legges inn i bilen uten at det blir for trangt. har du måler i a-stolpen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2006 Så å si. Jeg har laget meg festebrakett til måleren i den runde luftdysa oppe på venstre side av dashbordet. Slangen måler vel omtrent 5-6 mm utv tror jeg og det går AKKURAT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...