#1 Skrevet Juli 7, 2006 Einseren er blitt utrolig lav bak i forhold til i fronten grunnet litt anlegg.. Hva bør jeg gjøre (å ta ut anlegget gjør jeg ikke ) ? Å styre den i litt fart er som å manøvrere et hangarskip. Ville det funket med litt "Bosch" på fjærene foran? Men da er jeg redd det bare gjør vondt verre egentlig. Er eneste løsningen å ta ut subber/forsterkere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2006 kjøp gewinde... Grei rimelig og fornuftig løsning på problemet ditt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2006 Det er vel strengt tatt ikke en bil jeg hadde tenkt å koste på så mye... Hvor mye er det for Gewinde da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2006 FÅr gewinde som f.eks supersport/vmaxx fra 3-4000 og det er eneste løsningen,har selv kjørt 60/40 senkesett men fortsatt blir de tunge i ræva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2006 FÅr gewinde som f.eks supersport/vmaxx fra 3-4000 og det er eneste løsningen,har selv kjørt 60/40 senkesett men fortsatt blir de tunge i ræva Kanskje ta ut den ene subben da, sånn for kjøringens skyld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2006 Finnes jo sånne gummiklosser til å legge i fjæra for å stive den litt men....om jeg anbefaler det er en annen sak. Fåes vel kjøpt hos Biltema, Mekonomen osv..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 8, 2006 Tanken streifet meg også, men det virker litt "jalla" på en måte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 9, 2006 Montere V8'er for å kompensere framme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 9, 2006 Einser som er baktung? Hva har du baki der som vi andre ikke har da? : klø : : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 14, 2006 Å, så "høy" den ble bak nå! Også så god den ble å kjøre Nesten hele anlegget er nå ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 14, 2006 Lev fjærene til smiing, biltilsynet ser ikke om det er senket mer i forhold til hva som står i tuv papirene uten at det er et problem ovenfor biltilsynet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 14, 2006 Problemet var ikke senking eller noe, men litt for mye stereo til einser å være Men bilen blir solgt på søndag, så da får den nye eieren normal høyde på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...