#1 Skrevet Juli 8, 2006 Står under rabatt avtaler Trondheim at vi har 27% på alle varer utenom kampanjer. Kjøpte bremseskiver i dag og når jeg kom hjem såg jeg at jeg hadde fått 10%. Ikke at det blir de store summene, men har vi først en avtale så hvorfor ikke benytte seg av den. Noen som vet hva som er riktig?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2006 Hmmm.. Jeg henviste til avtalen dere har i Trondheim, når jeg handlet bærekuler på Mekonomen på Jessheim, og fikk også 27% rabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2006 Står under rabatt avtaler Trondheim at vi har 27% på alle varer utenom kampanjer. Kjøpte bremseskiver i dag og når jeg kom hjem såg jeg at jeg hadde fått 10%. Ikke at det blir de store summene, men har vi først en avtale så hvorfor ikke benytte seg av den. Noen som vet hva som er riktig?? Det er ikke lenger slik at det re 27% på alle varer, men på en god del; på websiden til Trondheim lokallag står det da også "Rabatt på alle varer (utenom kampanjetilbud) mot visning av medlemskort på varer over disk i Trondheim!" (jeg ble bedt om å endre dette da Mekonomen ikke hadde mulighet til å gi 27% på alle typer varer) PS: Husk at denne rabatten gjelder kun Mekonomen ved Lade og kun ved framvising av medlemskort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2006 Det er ikke lenger slik at det re 27% på alle varer, men på en god del; på websiden til Trondheim lokallag står det da også "Rabatt på alle varer (utenom kampanjetilbud) mot visning av medlemskort på varer over disk i Trondheim!" (jeg ble bedt om å endre dette da Mekonomen ikke hadde mulighet til å gi 27% på alle typer varer) PS: Husk at denne rabatten gjelder kun Mekonomen ved Lade og kun ved framvising av medlemskort! Hvordan er denne avtalen nå da? Tilfeldig rabatt på tilfeldige deler? Sånn som på Møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...