#1 Skrevet Juli 8, 2006 Endelig har sideskjørtene mine kommet til Norge. Tok litt tid, men nå er det forhåpentligvis bare glede fremover. Men er det noen her som har vært borti Oettinger styling til A4 Sedan 8e. er det mye modifisering og egne løsninger? Bør jeg prøve montere det først? Har veldig lyst til å bare sende alt på lakk og montere det til helgen som kommer Det som skal monteres på: Front,hekk,sideskørt,grill,bakluke spoiler. Gleder meg som en STOR unge! :nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2006 Oettinger er kjent for kjempe bra passform. trur det bokstavlig talt er PLUG & PLAY: smil : Spennende prosjekt du har der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2006 Jeg har det på min bil, jeg prøvemonterte ikke en ting, bare sendte det rett til lakkering. Det er det vi betaler noen kroner ekstra for vet du, for å slippe å surre med tilpasning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2006 Men da sender jeg mitt rett til lakkering også. Sinnsyk bil du har forresten Roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2006 du får legge ut noen bilder når du er ferdig med lakkering og montering da. Oettinger skal visst har kjempebra passform og ikke minst ser det driit rått ut. Spennende prosjekt dette her. hold oss oppdatert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2006 Alt blir nok oppdatert her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=50941 Har vært litt sløv på oppdatering i det siste. Men det kommer. Er nyopperert (Tirsdag) så fort jeg er på beina igjen skal demontering og levering til lakkering skje ASAP Andre mods på gang i bilen: chipet styling nye 19" Mille Miglia felger fullstendig Meguirs lakkforsegling solfilm: (så fort jeg får lov å kjøre bil etter operasjon) så følg med i prosjekt tråden. masse bilder kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2006 Hvem er det som står for salget av oettinger stylingen her i norge? Hva koster det for front- side og bakfanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 9, 2006 Oettinger kjøpes i Norge hos http://www.artracing.no på Gjøvik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 9, 2006 Hva koster det for front- side og bakfanger? Det varierer nok en del fra bil til bil. Det er bare å kontakte Knut og få et tilbud det vet du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...