Rett verktøy er halve jobben (Bahco)

Anbefalte innlegg

Kunne ikke motstå fristelsen idag og kjøpte det største settet til Bahco da jeg har "brukt opp" endel verktøy. Har kjøpt endel verktøy av tools tidligere,men etter mye skryt av kompiser så ble det en "sommergave" til meg selv idag.:klapp:

 

Legger ved info fra forhandler:

http://www.jernia.no/page?id=1053&key=73253&origId=1463

bahco1.jpg

bahco2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer, du har skaffet deg noe av det beste som finnes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. samme settet som jeg så på tilbud til 999 kr

 

Hvor mye ga du for det ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme sette selv! Fikk det til jul ifjor av fruen. Det er jenta si det.... HIHI

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars-Inge: Takker:)

 

Steinar: Ifjor da jeg "siklet" på dette settet så kostet det rundt 4K.

Var noe tilbudsgreier så det havnet på 2K. Var det siste de hadde og var utstillingsmodellen. Muligens derfor at jeg fikk en julenissepris. Skulle komme noe nytt til jul ble det nevnt: klø :

Har sett priser ned på 1K men med annet utvalg og kun 1-skralle,litt usikker der. Du ser de ulike settene på bla Jernia.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte akkurat samme sett på OBS for ett par år siden for 2000 kr, kjempefornøyd bortsett fra at endel av delene faktisk har rustet litt :confused: Trodde ikke dette skulle kunne ruste, men det er ihvertfall komt brunt gørr på div deler :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nesten akkurat det samme jeg også, men med den nye solidere "innpakningen", skulle visst tåle å bli overkjørt av en bil... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også dette settet selv og det er garantert noe av det beste som finnes.

Selger disse på jobben så prisen til meg blir ganske lav.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har "baby" utgaven av dette settet, her snakker man kvalitet til en levelig sum!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke fornøyd med det settet. Og den livstidsgarantien dems... kjøss meg i asle.

Ødelagt 1 ledd, 2 skraller og en fastnøkkel, men har ikke fått igjen noe. ja også en umbraco bit også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dette settet selv og det fungerer bra bortsett fra at bitsen er dårlig. Umbrako er for små og torxen har jeg dratt av kun med handmakt på den lille skralla. Bra de har 10 års garanti for jeg skal klage. Vært borti mange umbrakoskruer som sitter igjen med en rundt hull etter at jeg har strammet, og nei har ikke strammet for mye...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har gjort ett godt kjøp. Da jeg jobbet som rørlegger hadde jeg ett sånt sett i servicebilen. Aldri ødelagt noe som helst i det settet. Og det har blitt "godt" brukt. Eneste negative var "klipsene" som man låste kassen med. Men de er visst forbedret siden mitt ble kjøpt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde du vavr ferdig å skru: haha : :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde du vavr ferdig å skru: haha : :rolleye:

 

Hehe,Audien er jo solgt for lenge siden,men ikke hentet enda,men har jo en blodtrimma Honda og et annet vrak. Tro meg,jeg for bruk for dette settet utover..: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant som det sies at riktig verktøy er halve jobben.

Har et tilsvarende sett fra Kamasa Tools privat, som jeg er utrolig fornøyd med! Fikk det i konf-gave av fatters, så det er jo "et par" år gammelt nå, men dægen så mye (og hardt) jeg har brukt det! Eneste jeg har klart å ødelegge på disse åra er 17mm pipa. Den måtte bøte med livet i mangel på hjulvinne... Fikk ny på garantien hos KCL.

På jobben er det USAG for alle penga, og kan ikke si jeg syns det er noe dårligere akkurat. Eneste jeg vet sikkert er at jeg aldri skal kjøpe verktøy på biltema igjen!

 

Har nesten akkurat det samme jeg også, men med den nye solidere "innpakningen", skulle visst tåle å bli overkjørt av en bil... : rolleyes

Pussig at du nevner det. Gjorde akkurat det med mitt i fjor høst/vinter :D Rygga over det med begge høyre hjula på mitsu pajeroen. Knakk ene låsinga til lokket, så stikker nok å kjøper en ny koffert til det en dag, ser KCL selger disse løst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra og kjent merke dette her. Selv bruker jeg Teng-Tools og GEBE. Fikk GEBE-settet av kompis-gjengen som takk for at jeg hjalp dem å mekke, + diverse andre ting. Fikk i tillegg et fastnøkkelsett, GEBE, også. Suveren kvalitet og livstid garanti. Klarte å sprenge skralla og fikk ny uten noe diskusjon. : rock :

 

Teng-Tools settet (1/2") har jeg hatt i litt over 10 år, skralla er like mye brukt som hammer, blir brukt med "rør-forlenger type 1,5meter" og funker like godt i dag. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal snart kjøpe meg slikt sett selv. og lurer på litt hva jeg skal gå for.

Har sett litt på ironside og tengtools. Hvem er best av disse? inbiller meg at det er teng tools

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynte på registerhavari igår etter jobb. Sålangt så fungerer verktøyet utmerket!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siten mitt siste innkjøp ikke var Bacho, så blir dette kanskje litt offtopic men.

 

Holdt på å bytte bakbremser på Corradoen, å klarte seff å runde en umbraco bolt (innv. 6-kan) til kalippern...

Siden jeg er den typen som har lunte som er kortere enn nesehåra, så visste jeg at jeg kom til å blir fly forbannet hvis jeg skulle begynne å knote med å få ut denne skruen.

 

Da ringte jeg fettern min som jobber hos Frimann Dahl, og bestilte et slikt sett:

Snap-On Twist

 

Når det kom på morgenen etter, så var bolten ute i løpet av 5-6min... helt rått! koster egentlig litt for mye etter min mening, men var gull hvert!

Anbefales til alle med kort lunte! (og slitne skruer)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg pleier gjøre når jeg runder umbraco skruer er at jeg banker på en torx bit istedenfor, har aldri måtte borret ut en skrue. Funker kanon:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endte opp i drammen med vannlekkasje, bankkort, meg selv og ikke noe verktøy for et parr uker siden. Kjøpte meg da dette settet:

31551989.jpg&ITNO=31551989&TYPE=PHIF

http://www.jernia.no/page?id=1053&key=73257&origId=1463

 

Storfornøyd, eneste jeg må kjøpe meg i tillegg er et fastnøkkelsett med fastnøkler større enn 17mm da det desverre var største i settet. Utover det har jeg ikke noe å klage på når det gjelder vekren kvalitet eller utførelse :D

 

Strøkent

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal snart kjøpe meg slikt sett selv. og lurer på litt hva jeg skal gå for.

Har sett litt på ironside og tengtools. Hvem er best av disse? inbiller meg at det er teng tools

 

Ironside har jeg ikke erfaring med, men hvis du vurderer T.T., ikke tvil engang. ;)

 

Andre gode merker er GEBE, Bacho, Kamazaa (tror det skrives sånn), Sandvik Belser (?), og ja, mangen andre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ironside har jeg ikke erfaring med, men hvis du vurderer T.T., ikke tvil engang. ;)

 

Andre gode merker er GEBE, Bacho, Kamazaa (tror det skrives sånn), Sandvik Belser (?), og ja, mangen andre

Har skrutrekkere fra Ironside på jobben, og stjernetrekkerne har hvertfall mistet fasongen etter et par måneders (mis-)bruk, det har imidlertid ikke USAG skrutrekkerne av samme type.

 

OG, det heter Kamasa, rett fram ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De merkene jeg har best erfaring med er Snap On, USAG og Mac Tools:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det store BACHO settet selv og kan ikke si meg annet enn veldig fornøyd med det, funker glimrende til mitt bruk iallefall! Nå skrur jeg ikke ukentlig, men har ikke klart å ødelegge det enda..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.