#26 Skrevet Juli 12, 2006 Jeg kjøpte inn 2 av det største Ironside settet på jobben, og gutta på verkstedet er kjempefornøyd. Bra verktøy til en billig penge. Det eneste jeg har å utsette er pipene som er avrunda 12 kant...går dårlig på slitte skruehoder. Ellers er jo TengTools greit...jobba på Luna før og kjøpte det aller største settet med 80% rabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 12, 2006 Endte opp i drammen med vannlekkasje, bankkort, meg selv og ikke noe verktøy for et parr uker siden. Kjøpte meg da dette settet: http://www.jernia.no/page?id=1053&key=73257&origId=1463 Storfornøyd, eneste jeg må kjøpe meg i tillegg er et fastnøkkelsett med fastnøkler større enn 17mm da det desverre var største i settet. Utover det har jeg ikke noe å klage på når det gjelder vekren kvalitet eller utførelse Strøkent Fikk akkurat samme i julegåve av mamma og pappa. Er storfornøgd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 12, 2006 [ Da ringte jeg fettern min som jobber hos Frimann Dahl, og bestilte et slikt sett: Snap-On Twist så genialt ut dette her,MÅ kjøpe meg ett slikt Sett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 15, 2006 Noen som veit hvor man får tak i Stahlville verktøy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 15, 2006 Noen som veit hvor man får tak i Stahlville verktøy? Stahlwille får man kjøpt her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 15, 2006 Aha! Skreiv jo navnet feil ja, derfor jeg ikke fant noe Bare små sett mekline.no hadde, var ute etter noe ala det bahco settet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...