#1 Skrevet Juli 9, 2006 Denne filmen kommer for salg om noen dager, så veldig aktuell ut til å ha i samlingen denne! For trailer og mer info sjekk ut: http://www.vwvortex.com/dbadged/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2006 Ser ut som jeg blir nødt til å bestille denne filmen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2006 LETT jeg skal ha den filmen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2006 Dette så rått ut. Er det muligheter for å slenge seg på sammen med en bestilling her. Dele porto og slikt:)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2006 Viss noen orker å sette isammen en samlebestilling så hadde jeg vært takknemmelig for det.. trenger vertfall ett eksemplar selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2006 Jeg skal ha en jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2006 samme her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 9, 2006 Slenger meg med på den: rock : sku flytta den her til gruppekjøp da: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 9, 2006 Er nok med på en samlebestilling jeg også. Så bra ut denne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 9, 2006 Er med på samlebestilling av denne ja,ingen tvil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 10, 2006 Jeg er også med på samlebestilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 12, 2006 Jeg er også med på samlebestilling Er det noen som gidder å organisere en samlebestilling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 12, 2006 ja, er det noen som orker å sette sammen en bestilling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 12, 2006 Noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 25, 2006 Ingen som er intressert i å organisere dette? Virker som salget ikke har startet helt enda, men tror vi må være kjapt ute.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 25, 2006 Virker ikke sånn. Men kommer i salg her på vwortex: The new DVD will be available for purchase from http://www.vwovrtex.com/dbadged within the next few days. Thank you for the interest!! Tom Og kommer nok til å gå fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 25, 2006 Lag ei skikkelig liste her da. En av dere Vortexfolk må nesten sende mail å få dem til å sende x-antall eksemplarer over sjøen! Hvis det er sannsynlighet for at disse forsvinner raskt må vi nesten fikse det fort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 25, 2006 Jeg setter opp alle som har svart i denne tråden, men jeg har ikke noen muligheter for å organisere bestillingen. - Glenn Ove Pedersen - Henrik-Haugen - Øystein Heigård - Ole Espen Klype - Hans Øyvind Gårdsrud - Christian Rosenvinge - Øystein Bjerkevåg - Andreas Tellefsen - Hans Strømseng - Andreas Olsvik - Martin Gerhardsen - Kristian Pettersen Totalt 12 eksemplarer av filmen. Kanskje: - Svein-Erik Bjørnholt Viss noen ikke vil være på denne lista, si ifra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 25, 2006 Jeg setter opp alle som har svart i denne tråden, men jeg har ikke noen muligheter for å organisere bestillingen. - Glenn Ove Pedersen - Henrik-Haugen - Øystein Heigård - Ole Espen Klype - Hans Øyvind Gårdsrud - Christian Rosenvinge - Øystein Bjerkevåg - Andreas Tellefsen - Hans Strømseng - Andreas Olsvik - Martin Gerhardsen - Svein-Erik Bjørnholt Totalt 12 eksemplarer av filmen. Viss noen ikke vil være på denne lista, si ifra. Jeg vil ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 25, 2006 Vet ikke om jeg vil være med. Kommer litt ann på prisen. Tollkursen på usd er 6,33 nå. Alt som er over 200 kroner blir det jo toll på. Det er ca 30 usd. Sier utsalgsprisen er på 15 usd. Og er jo litt i frakt. Men 1 burde komme under grensa og blir pakker stoppet i tollen tar det lang tid.... Venter på en dvdboks som ble sendt på torsdag. Skal komme i morgen om den hadde gått under grensen. Men opplevd 2 uker ekstra pga sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 25, 2006 Å vente er ikke noe spes problem for meg vertfall. Noen som har satt igang gruppekjøp før som gidder å taseg av det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 5, 2006 Salget ble åpnet i går (4/8), jeg har et gratis eksemplar på vei i posten http://www.vwvortex.com/dbadged/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 5, 2006 Our price: $15.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 5, 2006 Salget ble åpnet i går (4/8), jeg har et gratis eksemplar på vei i posten http://www.vwvortex.com/dbadged/ Noen som har det. Please note we are only taking orders for the US and Canada at this time. We are working on ways to sell to the rest of the world. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 5, 2006 Noen av dere som henger på vwvortex, klarer ikke å få rodd i land en deal da? Send x antall eksemplarer til en mottaker her i Norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...