#26 Skrevet August 5, 2006 Jeg har spurt sjefen for VWVortex nå, så får vi se hva som skjer. Tipper jeg får svar i løpet av kvelden. Grunnen til at jeg får en gratis er at jeg er moderator der borte også, og de gir ut gratis eksemplarer til alle moderatorene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 5, 2006 Jeg har spurt sjefen for VWVortex nå, så får vi se hva som skjer. Tipper jeg får svar i løpet av kvelden. Grunnen til at jeg får en gratis er at jeg er moderator der borte også, og de gir ut gratis eksemplarer til alle moderatorene. Håper at du drar det i land Per. Hadde vært über KONGE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 5, 2006 Henger meg på en evt. samlebestilling jeg også! Så er det bare å holde tråden oppdatert på hva som skjer og når! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 5, 2006 Legg av ett eksemplar til meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 5, 2006 Det ser ut til at det går i orden at jeg får bestilt ett parti med DVDer fra USA til dere som vil ha. Derfor kommer jeg ganske snart til å starte en ny tråd i "gruppekjøp"-kategorien. Derfor: IKKE skriv innlegg i denne tråden om at "jeg vil også ha" og "hold av en til meg" for det kommer til å bli ignorert. Videre så må jeg finne ut av et par ting og tang som jeg ikke ahr peiling på, f.eks. hvor mye toll det blir på å ta inn f.eks. 30 eksemplarer av denne. Porto må også iberegnes, så jeg kan finne ut av hva totalsummen vil bli på. Nærmere informasjon om dette kommer så snart jeg har det klart, og det kommer som sagt i kategorien Gruppekjøp Til slutt vil jeg rette en takk til sjefen for Vortex Media Group, Jamie Vondruska, for at han er grei mot alle dere som ønsker denne DVDen. Og husk på at DVDen muligens er Sone 1 for USA!!! (kan være den er sone 0) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 5, 2006 GENIALT!!!!!! All ros til deg Per:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 6, 2006 Det ser ut til at det går i orden at jeg får bestilt ett parti med DVDer fra USA til dere som vil ha. Derfor kommer jeg ganske snart til å starte en ny tråd i "gruppekjøp"-kategorien. Derfor: IKKE skriv innlegg i denne tråden om at "jeg vil også ha" og "hold av en til meg" for det kommer til å bli ignorert. Videre så må jeg finne ut av et par ting og tang som jeg ikke ahr peiling på, f.eks. hvor mye toll det blir på å ta inn f.eks. 30 eksemplarer av denne. Porto må også iberegnes, så jeg kan finne ut av hva totalsummen vil bli på. Nærmere informasjon om dette kommer så snart jeg har det klart, og det kommer som sagt i kategorien Gruppekjøp Til slutt vil jeg rette en takk til sjefen for Vortex Media Group, Jamie Vondruska, for at han er grei mot alle dere som ønsker denne DVDen. Og husk på at DVDen muligens er Sone 1 for USA!!! (kan være den er sone 0) Høres bra ut. Iallfall om de ikke kommer til å bli solgt utenfor Nord Amerika... Da bare tar du prisen som du får pr dvd og x med antall kopier og legger til frakt med 1.25. Og så legger du til prisen for å sende en dvd i posten med prisen for en konvlutt. Så begynner vi å nærme oss. Selv om det kommr du til å finne ut ganske fort selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 6, 2006 Det ser ut til at det går i orden at jeg får bestilt ett parti med DVDer fra USA til dere som vil ha. Derfor kommer jeg ganske snart til å starte en ny tråd i "gruppekjøp"-kategorien. Derfor: IKKE skriv innlegg i denne tråden om at "jeg vil også ha" og "hold av en til meg" for det kommer til å bli ignorert. Videre så må jeg finne ut av et par ting og tang som jeg ikke ahr peiling på, f.eks. hvor mye toll det blir på å ta inn f.eks. 30 eksemplarer av denne. Porto må også iberegnes, så jeg kan finne ut av hva totalsummen vil bli på. Nærmere informasjon om dette kommer så snart jeg har det klart, og det kommer som sagt i kategorien Gruppekjøp Til slutt vil jeg rette en takk til sjefen for Vortex Media Group, Jamie Vondruska, for at han er grei mot alle dere som ønsker denne DVDen. Og husk på at DVDen muligens er Sone 1 for USA!!! (kan være den er sone 0) Knall!! venter på bestillingstråden da, for denne MÅ jeg ha!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 6, 2006 Det ser ut til at det går i orden at jeg får bestilt ett parti med DVDer fra USA til dere som vil ha. Derfor kommer jeg ganske snart til å starte en ny tråd i "gruppekjøp"-kategorien. Derfor: IKKE skriv innlegg i denne tråden om at "jeg vil også ha" og "hold av en til meg" for det kommer til å bli ignorert. Videre så må jeg finne ut av et par ting og tang som jeg ikke ahr peiling på, f.eks. hvor mye toll det blir på å ta inn f.eks. 30 eksemplarer av denne. Porto må også iberegnes, så jeg kan finne ut av hva totalsummen vil bli på. Nærmere informasjon om dette kommer så snart jeg har det klart, og det kommer som sagt i kategorien Gruppekjøp Til slutt vil jeg rette en takk til sjefen for Vortex Media Group, Jamie Vondruska, for at han er grei mot alle dere som ønsker denne DVDen. Og husk på at DVDen muligens er Sone 1 for USA!!! (kan være den er sone 0) Supert hvis du får til dette! Tror jeg må ha et eksemplar av filmen, så jo ganske tøff ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 6, 2006 Høres bra ut. Iallfall om de ikke kommer til å bli solgt utenfor Nord Amerika... Da bare tar du prisen som du får pr dvd og x med antall kopier og legger til frakt med 1.25. Og så legger du til prisen for å sende en dvd i posten med prisen for en konvlutt. Så begynner vi å nærme oss. Selv om det kommr du til å finne ut ganske fort selv. Og hva med toll og moms? Regner med at dette også må betales. Slike ting må jeg finne ut av på forhånd, før jeg starter gruppekjøp-tråden, for jeg har aldri fått tilsendt så store kvanta av et produkt før, og vil ha alt klart på forhånd. Når bestillingen skal skje så blir jeg nok nødt til å ta inn forhåndsbetaling, for jeg har ikke økonomiske ressurser til å legge ut på forhånd hvis det blir 30-40 stykker (eller flere) som skal ha denne. Jeg har heller ikke lyst til å brenne inne med en bunke DVDer hvis noen skulle trekke seg, derfor må det være en bindende forhåndsbetaling, og selvfølgelig tilbakebetaling hvis noe skulle skjære seg. Jeg har ikke lyst til å gjøre "halve klubben" sure på meg Edit: Hvis noen har erfaring med slikt, eller føler at de kan håndtere dette bedre enn meg, si gjerne i fra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 13, 2006 Per; har du kommet noen vei med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 14, 2006 Jeg går med det i bakhodet og har dårlig samvittighet pga jeg ikke har satt det i gang enda, dette er selvfølgelig pga jobb og Prosjekt Hastverk. Jeg må be om en ukes tålmodighet til etter Rudskogen-treffet, så skal jeg nok få satt i gang gruppekjøpet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 14, 2006 Høres bra ut, haster ikke for min del, sålenge det ikke blir utsolgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 7, 2006 fått gang på dette Per? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 8, 2006 Bare te å bruka nero det.... (nå får jeg vel høre det) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet September 15, 2006 noe nytt Per? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 15, 2006 Vet de har vært utsolgt en stund så venter vel iallfall på flere filmer som skal komme snart.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 15, 2006 blir det noe samlebestilling da eller må jeg se om det går ann å få kjøpt fra sida? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet September 16, 2006 utsolgt enda hvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet September 16, 2006 De har bedt meg om å ikke starte noen samlebestilling enda pga enorm etterspørsel på hjemmemarkedet (USA). De har startet opp produksjonen av et nytt opplag nå, så vi får se. Som jeg nevnte tidligere så skulle jeg få et gratis eksemplar siden jeg er moderator på VWVortex, men jeg har enda ikke sett noe til dette heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet September 20, 2006 Virker som en meget intresang film, så håper du klarer og ordne noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet September 20, 2006 Om det blir noe av, og det håper jeg da så er jeg med på en samlebestilling. Må-ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet September 20, 2006 jeg er isåfall med og, må ha den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet September 20, 2006 jeg er lett med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet September 20, 2006 Meg òg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...