#51 Skrevet September 20, 2006 jeg vil ha film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet September 20, 2006 jeg er og med. er det noen som har fått i gang en bestiling på denne? leste ikke mer enn de to første sidene på tråden. jeg kan gjerne ta på meg å bestille inn jeg viss ikke. er jo registrert importør så det burde gå greit.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet September 21, 2006 Jeg er moderator på VWVortex, Stian, og har innside-kontakt der. Les gjerne slutten av forrige side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet September 22, 2006 Jeg er moderator på VWVortex, Stian, og har innside-kontakt der. Les gjerne slutten av forrige side. Ok da er det bare til å smøre seg med tolmodighet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet September 22, 2006 så tøft ut detta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet September 22, 2006 må ha! må ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Oktober 14, 2006 nå er de til salgs igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Oktober 14, 2006 Mååååå haa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Oktober 22, 2006 Hva skjer her egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Oktober 22, 2006 Fint lite, er jeg redd for. Det eneste jeg har hørt er at andre opplag nettopp er sluppet i USA. Og, som alle vet, så blir hjemmemarkedet alltid prioritert først. Jeg har enda ikke sett noe til mitt gratis-eksemplar heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Oktober 23, 2006 Fint lite, er jeg redd for. Det eneste jeg har hørt er at andre opplag nettopp er sluppet i USA. Og, som alle vet, så blir hjemmemarkedet alltid prioritert først. Jeg har enda ikke sett noe til mitt gratis-eksemplar heller. spør de om du kan kjøpe et eksemplar så tar noen på seg og videre kopiere de. og at vi betaler en viss sum til retighetshaverene ? er jo et forslag ser for meg fekst: 1x dvd si prisen er 200nkr så betaler vi feks 100kr og han som brenner dvd og printer 50kr ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet November 3, 2006 Skjer det noe her Per ? Ellers så hørtes Stian sitt forslag over her jo greit ut om de ikke kan skaffe nok ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet November 26, 2006 Ting tar tid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet November 27, 2006 Ting går ikke. Får ikke ordnet noe gruppekjøp, beklager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet November 28, 2006 Ting går ikke. Får ikke ordnet noe gruppekjøp, beklager Vet du når de kommer til å åpne opp for å sende til europa da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet November 30, 2006 Hei. Jeg kan nå få tak i denne filmen. Pris: 250,- pr.film. Noen som vil ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet November 30, 2006 jaaa, hvis du juger nå så blir det en i bakhue.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet November 30, 2006 Hei.Jeg kan nå få tak i denne filmen. Pris: 250,- pr.film. Noen som vil ha? Jeg vil ha! Send PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet November 30, 2006 Er detta ekte vare? Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Desember 1, 2006 jaaa, hvis du juger nå så blir det en i bakhue.. Juger ikke nei Jeg vil ha!Send PM Skal sende deg PM Er detta ekte vare? Jupp, no kopi her.. er ekte. For dere andre som lurer.. er ca 2 ukers leveringstid, dvs dere har den lenge før Jul. Perfekt til under juletreet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Desember 1, 2006 Hei.Jeg kan nå få tak i denne filmen. Pris: 250,- pr.film. Noen som vil ha? Det er klart det Sender du meg en PM ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Desember 1, 2006 Jeg SKAL ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Desember 1, 2006 Ser at Awesome-GTI har hvertfall...... Mulig å bestille derfra også. http://www.awesome-gti.co.uk/store/product.php?xProd=6772 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Desember 1, 2006 Jeg vil ha! PM meg om hvor jeg skal betale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Desember 1, 2006 Jeg SKAL ha! Jeg vil ha! PM meg om hvor jeg skal betale Hei Deres navn er notert i lista mi, og jeg gir beskjed om betaling når filmen ankommer meg. Jeg treffes på evt tlf 91763086 hvis dere har noen spørsmål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...