#76 Skrevet Desember 1, 2006 Ser at Awesome-GTI har hvertfall...... Mulig å bestille derfra også.http://www.awesome-gti.co.uk/store/product.php?xProd=6772 Jepp, men de er svindyre da 26 Pund inkl frakt + mva i norge= fort 400,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Desember 2, 2006 Jepp, men de er svindyre da 26 Pund inkl frakt + mva i norge= fort 400,- Ah, fikk det litt billigere jeg da. Menne sikkrt for jeg har handla der mye før.... Kanskje du klarer ordne et gruppekjøp for alle med enda bedre priser enn 250,- ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Desember 2, 2006 Jepp, men de er svindyre da 26 Pund inkl frakt + mva i norge= fort 400,- Ikkje for å ødelegge for deg her, men det står no £11.05 på prisen her... Men den er kanskje endra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Desember 2, 2006 250,- levert i postkassa? isåfall tar jeg ett eksemplar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Desember 2, 2006 Ikkje for å ødelegge for deg her, men det står no £11.05 på prisen her...Men den er kanskje endra... Jepp, men de skal ha £15 i fraktkostnad i tillegg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Desember 2, 2006 Hei.Jeg kan nå få tak i denne filmen. Pris: 250,- pr.film. Noen som vil ha? Er dette med frakt og alle skjulte kostnader? I så fall kan du sende meg en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Desember 3, 2006 Er dette med frakt og alle skjulte kostnader?I så fall kan du sende meg en PM Her sendt deg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Desember 3, 2006 Jeg å vil ha pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Desember 3, 2006 Jeg å vil ha pm You got Pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Desember 5, 2006 Jepp, men de skal ha £15 i fraktkostnad i tillegg.. Sorry. Klarte ikkje å få med meg at det stod inkl. frakt i posten over. My mistake... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Desember 6, 2006 Jeg SKAL ha.. Send meg pm med info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Desember 18, 2006 Hvordan går det med filmen Christer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Desember 18, 2006 Hvordan går det med filmen Christer? Skal være rett rundt hjørnet nå Har etterlyst sporingsnr for å sjekke hvor langt de er kommet, så jeg vet nok mer i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Desember 18, 2006 Hvordan går det med filmen Christer? Tøm PM`n din Filmen er ankommet og jeg henter den på postkontoret i morra :) gleder meg såååå til å se denne!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Desember 18, 2006 Tøm PM`n din Filmen er ankommet og jeg henter den på postkontoret i morra :) gleder meg såååå til å se denne!! Da var den tømt... Prøv igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Desember 19, 2006 Da er den henta! Ble satt rett i dvd-spilleren, og er mye bra filming her..! Blir å sende ut til de som har betalt i morra, evt de som henter selv kan hente nå. NB! har du ikke skrevet deg opp på "lista" fra før, kan jeg ta i mot flere nå, men de filmene jeg har nå er allerede forhåndsolgt, men flere kommer over nyttår en gang når vwvortex trykker opp flere. Dvs benytt sjansen tl å være først på lista til sending #2, dvs de som skriver seg opp først, får først.. Her er et par bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Desember 19, 2006 Hei Christer! Må nesten hente den på torsdag istedet, ringer deg da..kom noe opp imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Desember 19, 2006 par bilder til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Desember 19, 2006 Heihei! Tar en DVD jeg når neste sending kommer inn Hvordan gjør du det med betaling da? Forhånd eller ? MVH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Desember 19, 2006 jeg også er keen på et eksemplar! send meg en pm el legg ut mer info ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Desember 19, 2006 Jeg er interisert! send meg no info på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Desember 19, 2006 Tar også gjerne en ved neste trykking, send info om betaling og slikt på pm. På forhand tuusen takk: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Desember 19, 2006 Pm sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Desember 20, 2006 Da skal PM til alle sammen være sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Desember 20, 2006 Håååh! Sender du med LYN frakt? Jeg vil se den NÅ! hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...