#101 Skrevet Desember 20, 2006 Håååh! Sender du med LYN frakt? Jeg vil se den NÅ! hehehe Sendes med A-post (1 dag) så fort betalinga di er registrert Så hele i dag... mye rå filming + mange bilder av fine vw/audi biler under "bonusmateriell" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Desember 20, 2006 Jeg er interisert! send meg no info på pm:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Desember 21, 2006 Jaja Christer. Mye morro på den disken her. Verdt penga ja:) Brum brum.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Desember 21, 2006 Da dumpa den ned i posten til meg i dag, og eg må innrømme at selv om det bare er litt over ein time siden eg kom fra jobb - så har eg sett den... Bra film, og verd pengene, men syns det vart litt mye "tilfeldig filming". Satt og tenkte på ein kamerats kjøring på smale hardanger-veier med ein Audi 100 når eg såg på landeveiskjøringa (/byggefelts-) i filmen. Rart kor fort det kan gå på smale veier... Uansett - takker for filmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Desember 21, 2006 Da dumpa den ned i posten til meg i dag, og eg må innrømme at selv om det bare er litt over ein time siden eg kom fra jobb - så har eg sett den...Bra film, og verd pengene, men syns det vart litt mye "tilfeldig filming". Satt og tenkte på ein kamerats kjøring på smale hardanger-veier med ein Audi 100 når eg såg på landeveiskjøringa (/byggefelts-) i filmen. Rart kor fort det kan gå på smale veier... Uansett - takker for filmen. Bra du likte den Har du sett bonusmateriale da? god del å se på der også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Desember 21, 2006 Jeg fikk også min i dag. Har ikke sett den enda, men gleder meg. Stor takk til Christer for god service og meget kjapp levering!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Desember 22, 2006 Da var den her. Prøve å få sett den så fort jeg har tid Vil også slenge meg på og takke for bra service! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Desember 22, 2006 Bra du likte den Har du sett bonusmateriale da? god del å se på der også Har bare fått sett litt av bonusmaterialet... Var mange bra biler der. Det verste er vel ka me hadde hatt råd til med vetige bil-priser... Men ikkje sikkert me hadde tatt oss råd uansett, forsåvidt... Skulle vært interessant å visst ka dei har investert i bilene sine - for å sammenligne med ka enkelte her i klubben kanskje har brukt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Desember 22, 2006 Har bare fått sett litt av bonusmaterialet...Var mange bra biler der. Det verste er vel ka me hadde hatt råd til med vetige bil-priser... Men ikkje sikkert me hadde tatt oss råd uansett, forsåvidt... Skulle vært interessant å visst ka dei har investert i bilene sine - for å sammenligne med ka enkelte her i klubben kanskje har brukt... Uten å komme med noen konkret sum kan jeg vel tenke meg at ordet nok burde være en bra fortegnelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Desember 22, 2006 Da var et eksemplar havnet i Bodø til min store glede.Nok en fornøyd kunde her,stor takk til Christer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Desember 22, 2006 Bra dere er fornøyd Har akkurat sett hele filmen 1 gang til... Får så syyykt lyst å dra på biltreff av å se denne filmen mye grommt... synd jeg har litt dårlig med fritid om dagen, hvis ikke skulle %"# "pelle" vært i full gang for første treff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Desember 22, 2006 Helt til Bodø men ikke til Ålesund??? snufs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Desember 22, 2006 Helt til Bodø men ikke til Ålesund??? snufs Kommer nok i morra Er mye julepost om dagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Desember 23, 2006 Da fikk jeg min DVD i går. Tusen takk Christer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Desember 23, 2006 Jeg tar gjerne en film om du har en til overs, evt. vente til neste parti ankommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Desember 23, 2006 syk syk lyd på den blå 20th ae Golfen som er på førsten. (inboard cam) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Desember 23, 2006 Jeg fikk min i dag, deilig lyd i den boran med vr6T ja! Syntes det blir litt mye kjøring med litt like biler.. Det er vel det eneste jeg har å sette fingeren på, kul film:) Takk igjen Christer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Desember 23, 2006 Helt til Bodø men ikke til Ålesund??? snufs Samme her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Desember 23, 2006 Joho.. Da var den endelig her,må takke Christer for kjapp levering! Nettopp hivd den inn i dvd-spilleren,og trykker i dette øyeblikk på Play! mvh Hans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Desember 24, 2006 vil og ha! noen mulighet for det`?... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Desember 24, 2006 Forbannede Posten Norge! vil ha den nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Desember 24, 2006 Sitter og ser på filmen nå, har sett ca 40min, og er helt i ekstase. Føler denne filmen kommer til å bli sett på resten av romjula. Tusen takk nok engang Christer:) og den Gule Sciroccoen var fet: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Desember 25, 2006 Forbannede Posten Norge! vil ha den nå har ikke mottatt den jeg heller posten sux! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Desember 30, 2006 jaja posten brukte hele 10 DAGER! på å få en liten apost pakke til vestlandet, jøsses for ein fart! uansett, filmen var knallbra! begynt å grublepå om jeg skulle hatt meg en ferie over til usa på ett av disse treffa, enten california eller maryland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Januar 23, 2007 Christer: Hei, noen anelse om når du får inn neste sending med filmer? Venter som en unge for å se filmen hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...