Anbefalte innlegg

Det er flere som venter spent...!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg purrer jevnlig på leverandøren... ;)

Men foreløpig ingen filmer... :(

Men vi får håpe Vw vortex får "spytta ut" noen filmer nå i de nærmeste ukene.. For jeg har mange her som venter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe fremgang her eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe fremgang her eller?

Ja... ;)

Men tenkte jeg skulle vente med å spre nyheten før jeg personlig har fått filma, for å unngå å love for mye.. :)

Men... jeg får inn en hel eske med slike filmer om ikke alt for mange uker.. kanskje 2, maks 3.

Gir nærmere beskjed til dere som har bestillt når filma er på plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser den nesten daglig :D står på mens jeg sitter på nettet.. å får ikke jeg sove så setter jeg den på å sovner til deilige lyda ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja.. begynner og gå utrolig lang tid nå... :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle kansje hatt meg en sånn film:P

Noen til overs?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Eg og vil gjerne ha en slik!

Mvh Atle M

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ganske mange som vil ha den filmen, men virker som at det er litt vanskelig å få tak i den..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor blir det av denne filmen a?... maaange måneder siden jeg betalte. Har fått en brent versjon, men vil jo gjærne ha den orginale når jeg har betalt for den! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke noe framgang?..

Maser snart høl i hue på leverandøren... :) hehe.. men de har lovet filmer, og BØR holde hva de lover snart.. for er mange som venter dessverre :(

ja.. begynner og gå utrolig lang tid nå... :S

Vet.. :( men jeg jobber med saken :)

Skulle kansje hatt meg en sånn film:P

Noen til overs?

Ikke liggende nei.. men jeg får inn 30 stk i første parti.

Hei

Eg og vil gjerne ha en slik!

Mvh Atle M

Send meg PM med tlfnr ;)

Er ganske mange som vil ha den filmen, men virker som at det er litt vanskelig å få tak i den..

Jupp..

hvor blir det av denne filmen a?... maaange måneder siden jeg betalte. Har fått en brent versjon, men vil jo gjærne ha den orginale når jeg har betalt for den! :)

Vet : flau : men Vortex har hatt sirup i ræva her.. og ikke mye makt vi har ovenfor de dessverre..

Men jeg "henger" på leverandøren og maser jevnt.. så BØR være her snart..

Håper å ha orginalen din til rundt hovedtreffet hvis alt klaffer ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ligger det ann her? : rolleyes

Har jo betalt for dvd`n så kunne tenkt meg den egentlig.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er vi fler:) den brente utgaven jeg fikk fungerte ikke lengre enn menyen:( og det er MAAAAANGE mnd siden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å få kjøpe en sånn film når du kommer? Dette er altså en bestilling til deg Christer, om mulig;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg vet er at det er tomt for denne DVDen i USA, og det kommer ikke til å bli laget flere eksemplarer. Det blir heller ikke noen dBadged 2. Dette pga Vortex Media Group har "blitt uvenner" med det firmaet de laget DVDen sammen med. Derfor er denne DVDen nå historie.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg vet er at det er tomt for denne DVDen i USA, og det kommer ikke til å bli laget flere eksemplarer. Det blir heller ikke noen dBadged 2. Dette pga Vortex Media Group har "blitt uvenner" med det firmaet de laget DVDen sammen med. Derfor er denne DVDen nå historie.

da syntes jeg vi som har betalt og kun fått en dårlig brent kopi skal få igjen pengene!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. rart leverandøren min ikke har nevnt dette.. Men sikkert derfor DVD`n aldri har dukket opp, selv om jeg har MANGE i restordre.. Men skal dobbeltsjekke.

Hvordan ligger det ann her? : rolleyes

Har jo betalt for dvd`n så kunne tenkt meg den egentlig.. ;)

samme her! takk! ;)
da er vi fler:) den brente utgaven jeg fikk fungerte ikke lengre enn menyen:( og det er MAAAAANGE mnd siden
Mulig å få kjøpe en sånn film når du kommer? Dette er altså en bestilling til deg Christer, om mulig;)
da syntes jeg vi som har betalt og kun fått en dårlig brent kopi skal få igjen pengene!!

Hei alle sammen. Hvis det stemmer at DVD aldri kommer.. (skal dobbeltsjekke) så er det rett og rimelig at dere som har forhåndsbetalt får pengene tilbake av meg hvis dere ønsker det såklart.

Bare send meg kontonr, så overfører jeg tilbake.

Ang brente kopier, så har det vært noe jeg har tilbydt dere som har forhåndsbetalt, og mens dere venter på orginalen, for har aldri intensjon om å selge noe kopier. Er jo ikke akkurat lovlig å selge kopier... derfor har jeg ikke gjort det.

Men hvis filmen ikke går å skaffe mere, er jo det kjipt. Ring meg hvis dere lurer på noe da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke mulig og brenne filmen, eller lignende? de leverer jo ikke fler, så taper vel ingenting på det;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke mulig og brenne filmen, eller lignende? de leverer jo ikke fler, så taper vel ingenting på det;)

Er seff mulig det.. men nesten en skam å brenne slikt.. må jo støtte bilmiljøet :)

Men blir ny produksjon.. men jeg legger ikke ut evt info om det før jeg fysisk har filma i hånda.. for kan jo hende jeg blir skuffa igjen :( og vil derfor ikke love noe enda..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal de produsere fler? Jeg er villig til og betale for filmen, hvis den kommer i flere eksemplarer.. Men bare har en sånn trang før og få sett den snart..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal de produsere fler? Jeg er villig til og betale for filmen, hvis den kommer i flere eksemplarer.. Men bare har en sånn trang før og få sett den snart..

sett filmen og du vil ikke ha den, du blir skuffa, det ble jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sett filmen og du vil ikke ha den, du blir skuffa, det ble jeg

Jeg syntes filmen var utrolig bra. Jeg mener den er verdt å ha i en eventuell dvd sammling:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare lyst på filmen jeg:) Vil få sett den!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.