#1 Skrevet Juli 9, 2006 Er det noen som vet om det er mulig å fjerne funksjonen hvor bakrutevisker starter når man setter bilen i revers mens viskere foran er i gang? Fikk møller til å fjerne pipelyden fra setebeltet, men de kunne ikke deaktivere bakvisker. Mener å ha hørt at dette skulle være mulig ?! Har også et problem med at kupelys ikke slår seg av hvis de er innstillt på "dør". Møller hevder de aldri har vært borti dette, og har ennå ikke klart å fikse dette. Bilen har vært inne to ganger, og nå skal de prøve å bytte styringsenheten. Noen andre som har vært borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2006 jeg hadde problem med kupelyset i A6'n De byttet låsen i høyredøra, og da ble det bra! Det er deler som ikke kan repareres (billigere å bytte) For sensoren på om døra er igjen er i dørlåsen, på min hvert fall! Og jeg har også stussa på den bakruteviskeren! Men når det først regner, er det jo greit da.. Da er jo ikke bilen rein allikevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2006 Ingen problem å kode bort den "komfort-funksjonen" med automatisk visking av bakrute, det koder de om i can-bus systemet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2006 Takker for svar. Får pese møller litt på dette. De hevdet først at det ikke gikk å fjerne go`lyden fra setebeltet heller. Litt skremmende at klubb-medlemmer vet mer enn en del møller mekanikere....... Er for øvrig meget fornøyd med bilen. Går helt greitt og ligger utrolig godt på veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2006 Takker for svar. Får pese møller litt på dette. De hevdet først at det ikke gikk å fjerne go`lyden fra setebeltet heller. Litt skremmende at klubb-medlemmer vet mer enn en del møller mekanikere.......Er for øvrig meget fornøyd med bilen. Går helt greitt og ligger utrolig godt på veien. det er vel pga att de egentlig ikke har lov til å gjøre det, derfor. men bakrute viskeren kan de gjøre det på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2006 Er det noen som vet om det er mulig å fjerne funksjonen hvor bakrutevisker starter når man setter bilen i revers mens viskere foran er i gang? Fikk møller til å fjerne pipelyden fra setebeltet, men de kunne ikke deaktivere bakvisker.Mener å ha hørt at dette skulle være mulig ?! Har også et problem med at kupelys ikke slår seg av hvis de er innstillt på "dør". Møller hevder de aldri har vært borti dette, og har ennå ikke klart å fikse dette. Bilen har vært inne to ganger, og nå skal de prøve å bytte styringsenheten. Noen andre som har vært borti dette?[/QUOT har du vært hos oss på møller nesttun?mener teknisk leder på verktstedet sa at det var en koding som glør at bakruteviskeren blir aktivert når man rygger..det er ikke alle nybiler som har det..jævli irriterende..teknisk leder hadde det på den nye golf plus`en sin og han kodet det vekk..bør gå ann på touran siden det er samma bil bare annen innpakning.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2006 har du vært hos oss på møller nesttun?mener teknisk leder på verktstedet sa at det var en koding som glør at bakruteviskeren blir aktivert når man rygger..det er ikke alle nybiler som har det..jævli irriterende..teknisk leder hadde det på den nye golf plus`en sin og han kodet det vekk..bør gå ann på touran siden det er samma bil bare annen innpakning.. Nei, har bare vært hos Møller vest, siden det var der jeg kjøpte bilen. Har fått ny time i slutten av august til rep (kanskje?!) av kupelys. Det var visst da "ekspertmekanikeren" var tilbake. Har også fått tilsendt på sms kodingen til bakruteviskeren fra en i klubben. Har ikke vag-com selv, så må nok vente til jeg har time. Begynner å bli litt smålei etter hvert. Bør ikke være så mye tull med ny bil. Kanskje jeg må ta turen til B.O Racing........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...