#1 Skrevet Juli 9, 2006 noen i bodø området som har en starter til en audi 100 86mod... min gikk i knas i går å trenger sårt bilen i gang så fort så mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2006 noen i bodø området som har en starter til en audi 100 86mod... min gikk i knas i går å trenger sårt bilen i gang så fort så mulig Mener de har flere liggende på Metall og gjenvinning (heter noe slikt) Skulle passe fra alle 5'ere. Verdt å prøve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2006 jepp har en som skal innom dær i morgen å sjekke.. så får nu se.. skulle bare ønske jeg fikk tak i en i dag men ser mørkt ut... men takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2006 har fått tak i starter.. bare slette denne tråden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...