Biemøkk!! Hvordan fjerne...

Anbefalte innlegg

Hvordan i h...... skal man få vekk biemøkk fra lakken?? Har en nabo som er bi-røkter: bh : , og det er jo som å bo i en krigssone her, regner biemøkk dagen lang.. Og det sitter jo som om det har etsa seg i lakken... Prøvd med vask, avfetting, rød-hvit-vanlig-sprit, polering, asfaltrens.. Ja...:confused: :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitrusrens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilxtra har insektsfjerner. funker bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan i h...... skal man få vekk biemøkk fra lakken?? Har en nabo som er bi-røkter: bh : , og det er jo som å bo i en krigssone her, regner biemøkk dagen lang.. Og det sitter jo som om det har etsa seg i lakken... Prøvd med vask, avfetting, rød-hvit-vanlig-sprit, polering, asfaltrens.. Ja...:confused: :confused:

 

Glem dette.. selv bodd ved siden av et slikt hælvette.. Garasje er det eneste som funker helt max.. Men Autpglym Powermax 4 .. 25 liter kanne.. som man blander ut i en sprøyte.. holder i flere år.. Men da må man ta dette med en gang man ser det ass..

 

Hadde tenkt å fly bort en kveld med en kanne bensin jeg as.. Noe forbanna møkk..som sagt..hehe Å som det lukter.. fytte faen.. : bråk : : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, nå har jeg prøvd to forskjellige insektfjernemidler også, niks... Ser nesten ut som det har tatt klarlakken noen steder... Fy faen, RETT OG SLETT!! Bi-røktere i nabolag: brick :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje det er mulig å kreve erstatning fra biefyren? vet ikke altså. kansje noen her inne har bedre peiling på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, tenkt på det også, men er jo en "god" nabo... Må nok spenne opp noe presenninger her tenker jeg.. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt, prøv sitrusrens! Det duger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt, prøv sitrusrens! Det duger :)

 

Er litt sterkt for lakken det da.. Jeg fikk ihvertfall matte flekker da jeg prøvde dette..

 

Men kjøp deg Powermax4 såpe fra Autoglym. Duger den ass.. : rock :

 

Erstatning kan du bare glemme.. Hvis det er et små bruk som har vært der lenge så kan du ikke kreve noen ting, hverken penger eller at han skal slutte med dette.. Vi hørte ihvertfall med kommunen her som jeg bor. Å det vaar ingen lett sak. Da må man evnt gå til avisen og så få noen fra kommnen til å komme å se.. Det er nok kanskje den mest effektive måten ville jeg tro..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.