#1 Skrevet Juli 9, 2006 Som topic sier, så har jeg hånda på et par 7,5x17 felger, og lurte på hvilke dekk som skal være på disse? Tenker at det burde være 205/40-17 eller 215/40-17 på de? Hva sier dere? Og vil de passe på en Audi 80 b3? Det er 38 i innpress på de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2006 Felgene vil passe veldig bra, og jeg sier meg helt enig til dekkstørrelsene, begge vil funke bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2006 Jeg ser du er lokallagsleder og nærmer deg 10.000 innlegg, og vil helst ikke stille spørsmål til svaret ditt, men jeg ser du har en 87 modell Coupé, og vil bare si at hjulbuene på 80 sedan (b3) er jo mindre enn på 80 Coupé, som vel egentlig er en b4? Rett meg hvis jeg tar feil, jeg er bare redd for å handle, men så finne ut at de blir for store (merk: brede) Og vet du noen ca pris på noe dekk til disse? Vet det er _mange_ prisklasser, men jeg tenker på noe i bunn av prisklassen, da jeg er 18 år og ikke har en million i året! Og takk for svar forresten! Edit: Ser bilder av Coupé'en, og så den faktisk ikke var hverken b3 eller b4! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2006 Det er bare sunt å stille spørsmål, er det noe du syns er uklart er det bare å spørre i vei istedenfor å sitte inne med ting. Nei, min bil er en B2 og har mindre hjulbuer enn det B3 har. Jeg kjører på 205/40R17 på 7.5x17 med innpress 35 og det er så vidt det går på min bil. B3 har mere plass i hjulbuene enn det en B2 har, derfor sier jeg at både 205/40R17 og 215/40R17 passer utmerket. Priser kjenner jeg dessverre ikke til, det er 3 år siden jeg kjøpte mine dekk og jeg husker ikke hva jeg ga for dem. Til slutt, en B3 Coupe har ikke større skjermhus enn en B3 Sedan har, der er de identiske. B4 er den enda nyere modellen, 92-95 modeller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2006 Aha! Da takker jeg for svar, så får vi se om det blir nye kos felger på meg i morgen! =) Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...