#1 Skrevet Juli 10, 2006 Er det fort gjort å ta en sånn test. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2006 Er det fort gjort å ta en sånn test. ? Tar ca 1 time og koster 500 kr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2006 Tar sånn ca 5min. Men møller tar blodpriser noen steder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2006 Tar sånn ca 5min. Ikke hvis du har en ny A8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2006 Stemmer det ja. tok 5 min ;D Fikk det gratis ikke værst. ikke værst å ha nabo fra Møller. Kom opp en feil. Manifoldtrykk. Reguleringrænse underskredet sporadisk. Sier ikke meg alt for mye, men forstod det som at det kansje var luft masse måleren som er defekt. Så skal få en ny til onsdag å prøve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2006 316kr på Albjerk Auto i Drammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...