#1 Skrevet Mai 7, 2004 Etter å ha kikket litt på nett vil jeg ha felger med "gunmetal" look. Har forstått det slik at dette er kromfelger som er "sotet" (?) Finnes det noen skikkelig løsning for å få vanlige felger til å se slik ut ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2004 Ser ut som kromfelger med bremsestøv :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2004 hehe... er jo sant det... men cromefelger passer ikke på mitt nye prosjekt synes jeg... vil ha de med støv og breeeeeei kant ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2004 Felgene kan jo lakkes med noen dråper svart i klarlakken ettersom hvor mørke du vil ha dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2004 Å få dem "sota" er jo greit nok.... ser for meg at problemet er å "cromelook" først... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2004 Chrome er vel ikke bare bare å få til... Det punktet har jeg ingen erfaring på. Har såvidt slipt litt på en gti endestuss som ble ganske blank, men fullførte det aldri. Kunne sikkert blitt fett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...