Bilstein Sprint dempere -A4

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaring med Bilstein Sprint støtdempere på A4, gjerne i forbindelse med senkefjærer?

 

Disse demperne skal visstnok være godt tilpasset senkete biler siden de har en markert progressiv dempning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ove Bessesen

Er det noen her som har erfaring med Bilstein Sprint støtdempere på A4, gjerne i forbindelse med senkefjærer?

 

Disse demperne skal visstnok være godt tilpasset senkete biler siden de har en markert progressiv dempning.

 

Eneste jeg kan si at bilstein går for å være veldig god kvalitet på deres produkter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ich habe... i kombinasjon med Lesjøfors senkefjærer.

Er meget fornøyd etter snart 40k km! :)

 

God helg!

 

KMR

Oslo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bilstein b8 sprint på 80'en min og merket i dag at den ene er gåen:( er ca 7 mnd gamle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Bilstein Sprint kombinert med Cobra fjærer på A4'n.

 

Kan ikke si annet enn at jeg er meget fornøyd,har kjørt et halvt år uten problemer. :)

 

 

Mvh

Per S

96 Audi A4 2.6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips - blir nok Bilstein på meg.

Får heller spare på kvitteringen i tilfelle de ryker ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg (endelig...) kunne avslutte tråden jeg startet: Kjøpte og monterte Bilstein Sprint på A4'en for en tid tilbake.

 

Jeg opplever Bilstein Spirnt demperene som behagelige å kjøre med selv om de kanskje ikke akkurat er verdens stiveste dempere er de meget solide all-roud dempere til dem som har senket bil og kjører mye, (og som også av og til får et horn i panna når svingene kommer litt tett... :) )

Ettersom de gamle orginale demperne var nesten punktert (type gammel, rusten sykkelpumpe...), ble også bilen ca. 10-15 mm. høyere rundt om, noe som i grunn passer meg greit siden var lav nok...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg (endelig...) kunne avslutte tråden jeg startet: Kjøpte og monterte Bilstein Sprint på A4'en for en tid tilbake.

 

Jeg opplever Bilstein Spirnt demperene som behagelige å kjøre med selv om de kanskje ikke akkurat er verdens stiveste dempere er de meget solide all-roud dempere til dem som har senket bil og kjører mye, (og som også av og til får et horn i panna når svingene kommer litt tett... :) )

Ettersom de gamle orginale demperne var nesten punktert (type gammel, rusten sykkelpumpe...), ble også bilen ca. 10-15 mm. høyere rundt om, noe som i grunn passer meg greit siden var lav nok...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.