Trondheim: Treff Nord-Trøndelag

Anbefalte innlegg

Lørdagen som var, den 8 juli var jeg på treff til Nord-Trøndelag på Steinkjær. Det var hyggelige folk der. Ble godt mottatt vil jeg si. Glemte av kamera så jeg fikk ikke tatt bilder. De sa at de kunne tenke seg en tur til byen på en av våre treff, og det er jo bra. Og så fikk jeg vite at gjennom dem får man tak i stor streamers for å ha på frontruta eller bakruta. Det er sølvfarget og dekker hele vindusbredden.

De har flyttet "audi vw" merkene til andre siden enn det som er på de små streamers vi har. Ellers så ser det likt ut. Dette skaffes på bestilling for 220,- med frakt og alt. De har fått inn bestillinger fra hele landet. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne streameren har jeg bestilt, motatt og montert!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne streameren har jeg bestilt, motatt og montert!!! :D

Ja hva synes du? Hva den grei eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan legge inn ett bilde av det når bilen kommer hjem igjen.. :P

Ble fornøyd selv hvertfall.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdagen som var, den 8 juli var jeg på treff til Nord-Trøndelag på Steinkjær. Det var hyggelige folk der. Ble godt mottatt vil jeg si. Glemte av kamera så jeg fikk ikke tatt bilder. De sa at de kunne tenke seg en tur til byen på en av våre treff, og det er jo bra. Og så fikk jeg vite at gjennom dem får man tak i stor streamers for å ha på frontruta eller bakruta. Det er sølvfarget og dekker hele vindusbredden.

De har flyttet "audi vw" merkene til andre siden enn det som er på de små streamers vi har. Ellers så ser det likt ut. Dette skaffes på bestilling for 220,- med frakt og alt. De har fått inn bestillinger fra hele landet. :)

 

 

Hvorkan jeg bestille denne?

mvh Geir

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tar du kontakt med Hans Strømseng i NT lokallag.. :D

Så får du konto.nr og pakken er på tur..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.