"Coming home/Leaving home" til VAG biler

Anbefalte innlegg

Hei der

 

Lurer på dette med coming/leaving home. Har selv dette på min bil, men i bruksanvisnigen står det at det i tillegg til at hovedlysene blir tent når man åpner bilen med fjernstyringen skal det også lyse fra utsiden av sidespeilene og ned på marka som et slags innstigningslys, men dette skjer ikke på bilen min. lurer da på om det er noen innstillinger som jeg må gjøre:confused: ?

 

Takk på forhånd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som har denne funksjonen på sin VAG bil her, og kan fortelle meg hvordan det skal virke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er noe som kommer på i døra de når du åpner den... ikke ellers... men, du kan kode om lysene dine med vagcom sånn at parklys og tåkelys kommer på istede for hovedlysa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arve Egeberg dette er noe som kommer på i døra de når du åpner den... ikke ellers... men, du kan kode om lysene dine med vagcom sånn at parklys og tåkelys kommer på istede for hovedlysa.

 

Takker for svar, men tror kanskje du misforstår litt. Jeg har også røde lys på innsiden av dørene som og blanke lys under døra, men det er også blanke lys på undersiden av begge sidespeil som skal lyse når jeg åpner bilen som jeg forstår det fra bruksanvisningen, men de tenner ikke når jeg åpner via fjernkontrollen, det er dette jeg ikke helt forstår hvordan det skal virke, kan være en innstilling ikke vet jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig du også kan kode om disse i vagcom eller så kan det jo tenkes at pærene har godt visst det ikke er dioder da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.