#1 Skrevet Juli 10, 2006 Har noe trøbbel med sentral-låsen på A4'n. 1: Passasjerdøren er umulig å låse, den blir ikke med sentral-låsen når jeg låser bilen, og hvis jeg prøver å låse den manuelt så spretter den bare opp igjen. Bytta hele låse-enheten på den døra i dag, men uten forbedring... Det eneste jeg oppnådde er at jeg nå får til å låse manuelt ettersom jeg kobla i fra vacuum-slangen til låsen. Nå mistenker jeg styreenheten til vacuumet å være kaputt, men er det noen som vet hvor den ligger, eller hva det kan være som er feil? Bilen er altså en 97' A4 Avant. 2: Knappen fremst på førerdøra til sentral-låsen har også begynt å kødde med meg. Den funker fint når tenninga er av, men når tenninga er på får jeg (som regel) kun til å låse opp, ikke igjen med den... Denne feilen er tydeligvis bare nå og da... Samtidig har jeg funnet ut at comfort-åpninga på dørlåsen heller ikke henger med, mens lukkinga funker perfekt. Noe sammenheng tro? Hvis noen av dere har tips eller råd, så mottas alle svar med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2006 Hvis du ikke fikk låst passasjerdøra før, men gjør det nå, og alle andre dører fungerer på sentrallåsen, ville jeg tro det bare var lekkasje i vakum-slangen til den døra muligens. edit: vakumpumpa ligger baki, nede på høyre side mener jeg(ihverfall på sedan) få noen til å betjene sentrallåsen for deg, så kan du lytte deg frem baki der. Sjekk stikker-huset, det er ofte irra istykker oppi der.. da har du muligens feilårsåk til det meste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2006 Koblingene mellom pumpe/låser og slangene hender også at sprekker da de er av plast. Medfører jo da lekasje og kan være vanskelig å se, men kan derimot høres ved at noen betjener sentrallåsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2006 Takker for svar, skal se på dette i helga.. Men er det noen mulighet for at en slange kan være tett eller i klem? Det var noe slikt jeg så for meg, da jeg fikk inntrykk av at jeg bare komprimerte lufta i slangene da jeg prøvde å låse... Mulig jeg tar fullstendig feil, men det burde vel gå an å låse manuelt på døra med sprukken slange? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...