Bryter og "høyttaler" i B stolpe, A8?

Anbefalte innlegg

Oppdaget rent tilfeldig igår når jeg gjorde ren bilen innvendig at jeg har en knapp med noe som kan se ut som infrarød tegn på eller noe nederst på b stolpen.. Rett ved denne knappen sitter noe som kan minne om de originale diskantene som satt baki coupe`en. Skulle tatt noen bilder for forklare bedre, men finner fanken ikke kabelen til kamera så det er litt vanskelig..

 

Men, er det noen som skjønner noe som helst av forklaringen min og som kan si meg hva dette er? Er kun på førersiden....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdaget rent tilfeldig igår når jeg gjorde ren bilen innvendig at jeg har en knapp med noe som kan se ut som infrarød tegn på eller noe nederst på b stolpen.. Rett ved denne knappen sitter noe som kan minne om de originale diskantene som satt baki coupe`en. Skulle tatt noen bilder for forklare bedre, men finner fanken ikke kabelen til kamera så det er litt vanskelig..

 

Men, er det noen som skjønner noe som helst av forklaringen min og som kan si meg hva dette er? Er kun på førersiden....

Er nok deaktivering av kupesensor på alarmen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer, og "høyttalergitterne" er kupésensorer for alarmen. Er tilsvarende på andre siden, men ikke bryter der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo igrunn logisk :o Er det noe som indikerer om den er aktivert eller deaktivert? Går kanskje an å finne ut hvis jeg lar vinduene stå åpne mens jeg aktiverer alarmen og beveger armene inni kupe`en ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er likt som på min at du visst du trykker på den så¨se etter en kvitt i tåkelysbrytern bak. den skal blinke noen ganger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.