Anbefalte innlegg

Mitt venstre blibklys har begynt å blinke fort, men bare av og til. : rolleyes Noen som har noen ide om hvorfor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gåent blinkelyr relee eller dårlig kontakt på en av blinkelys pærene som kommer og går..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fylle blinklysolje

 

spøk til revolver. Kan vel være ei gåen blinklyspære også. Bare å skru på blinklyset å gå ut å se hvilket som ikke lyser

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LØSNING:

1: kjør til nærmeste bensinstasjon

 

2: stopp bilen

 

3: sett på blinklyset og gå ut av bilen.

 

4(a): Gå rundt bilen og se om det er ett av blinklysene som ikke blinker. Isåfall

ta ut pæra og sett den inn igjen. hvis den virker nå, vær sikker på at den er

festet skikkelig. Ferdig ferdig

 

4(b): Hvis pæra ikke virker etter å ha satt den igjen, gå inn på bensinstasjonen.

 

5: Gå til kassa og kjøp ny pære.

 

6: Ta med pæra ut, sett den inn. Virker det nå? ferdig ferdig...

Virker ikke? kjøp elektrospray og spray på festet. sett inn pæra igjen...

 

7: blinker alle lysene så ta ut alle og sett dem skikelig inn igjen.

 

For å si det kort, så er det sannsynligvis et dårlig feste (hadde samme på min bil) eller dårlig kontakt.

Er det dårlig feste så er det bare å vrikke på den, og er det dårlig kontakt så kan det hjelpe å spraye elektrospray på (pass på å ikke få det på lakken)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LØSNING:

1: kjør til nærmeste bensinstasjon

 

2: stopp bilen

 

3: sett på blinklyset og gå ut av bilen.

 

4(a): Gå rundt bilen og se om det er ett av blinklysene som ikke blinker. Isåfall

ta ut pæra og sett den inn igjen. hvis den virker nå, vær sikker på at den er

festet skikkelig. Ferdig ferdig

 

4(b): Hvis pæra ikke virker etter å ha satt den igjen, gå inn på bensinstasjonen.

 

5: Gå til kassa og kjøp ny pære.

 

6: Ta med pæra ut, sett den inn. Virker det nå? ferdig ferdig...

Virker ikke? kjøp elektrospray og spray på festet. sett inn pæra igjen...

 

7: blinker alle lysene så ta ut alle og sett dem skikelig inn igjen.

 

For å si det kort, så er det sannsynligvis et dårlig feste (hadde samme på min bil) eller dårlig kontakt.

Er det dårlig feste så er det bare å vrikke på den, og er det dårlig kontakt så kan det hjelpe å spraye elektrospray på (pass på å ikke få det på lakken)

 

Takker, takker, men jeg vet ikke om jeg helt forstod hva du mente! :confused: Kan du gå litt mer i detalj? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det at blinklyset blinker fortere når en pære har gått er rett og slett en feilmelding om at en pære har gått/ikke har kontakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, takker, men jeg vet ikke om jeg helt forstod hva du mente! :confused: Kan du gå litt mer i detalj? : smil :

 

Ja, ja... ser jo nå at jeg glemte å si du må sette på brekket etter å ha stoppet bilen... særdeles viktig hvis bensinstasjonen befinner seg i en bakke..:rolleye:

 

ellers så tror jeg ordet Per (fantastisk fint navn forresten) var ute etter her var at når blinklyset begynner å blinke fort så er det grunnet spenningsfeil når ei pære har gått.. bare sånn for å klare opp i den saken i tilfelle det skulle bli noen misforståelser :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit å la tenninga stå på også hvis du ikke benytter varselblinkern. Hvis ikke kan du nok ende opp med å kjøpe mange pærer og bokser med spray.....:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.