#1 Skrevet Juli 11, 2006 Hei folkens, nå har jeg endelig fått dama på bedre tanker!. Fikk solgt BMW'n, og det ble da en Audi Coupe Quattro 10v 2.3. 89mod. Står igjen litt finpuss og mekanisk på den, så det blir nok noen timer i garasjen på meg Men hu skal nå læres opp:) Litt info : 2.3 l 10V 136Hk NG motor 17" Felger med Dunlop SP 9000 Dekk, 205/40/17 fargen er svart med en slags lilla skjær... Kosmetisk står det igjen noe, men det er B4 panser på den så da er mye gjort Oppdateringer og bilder kommer så fort det blir gjort noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2006 Gratulerer til deg og din bedre halvdel! Coupe er en knalltøff bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2006 Du får gratulere dragen da:rolleye: Det er en fin bil det da ,så det er bare å slenge ut noen bilder gutten: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2006 Du får gratulere "fruen" Chris, fine biler det, og ikke minst herlig lyd i 10V`n... Må innrømme at jeg til tider kan savne coupe`n litt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2006 Gratulerer med godt bilbytte til dere begge, regner med du også får nyte dette litt Christoffer;) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2006 Takker for dette Klart jeg skal dra nytte av dette Alexander... hehe.. Har stått i garasjen noen timer nå, og det mekaniske er da forsåvidt ferdig.. Byttet en del foringer på bakstilling og noe fremme. og eksosanlegg... Hadde hele interiøret ute og lakkerte de "eike"listene som er orginalt i bilen.. Så jo ikke ut Så nå blei de svart matte:) Måtte bytte lambdasond også, da dette gjorde at den hadde en konstant verdi og fikk samme blandingsforhold hele tiden.. Legger snart ut bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2006 Har du noen bilder av hvordan listene ble seendes ut..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 8, 2006 Har du noen bilder av hvordan listene ble seendes ut..? Hei, skal ta bilder av den i kveld og skal da noen av de listene og jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...