Hvor bør jeg bestille deler?

Anbefalte innlegg

Skulle ha gjort noe plukk med Audien og lurer på hvor det er best å få tak i deler. Har forresten også fått prisoverslag fra VAG verksted her i Molde på deler og arbeid for å sjekke.

 

Bakre, øvre føringsarm: 3.965,-

Fremre, ytre tverrarm: 1.267,-

Ytre drivakselmansjett: 2.722,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk prisene hos VENG.no, klubben har jo noe rabatter der..

 

Drivakselmansjett: om vi snakker om samme mansjetten kjøpte jeg en universal mansjett på mekonomen for 260.- , sitter som støpt og ingen lekasjer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan jeg finne delenr på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veng Norge A/S | Isebakkeveien 6 | 1786 Berg | Tlf: 69 19 54 00 | Fax: 69 19 55 10 | E-post: ordre@veng.no

 

 

Ta kontakt med dem og dem finner ut hva du trenger.. :P

 

kanskje ikke mansjetten, men resten..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse tilbyr pakker med "alt" av forstillingsdeler til A4, A6, Passat osv fra 4000,- Svenske kroner.

 

http://www.autodelar.net/erbjudande.htm

 

 

Hvis du først må i gang å bytte noe av "multiknirk"-opphenget bør det kanskje vurderes om ikke alt skal tas i samme slengen, hvis de andre armene ikke er skiftet tidligere. Iallefall hadde jeg vurdert å kjøpe hele kittet og hatt de andre delene liggende til de evt ryker på et senere tidspunkt, når prisene allikevel er såpass gunstige for hele pakken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noe erfaring med disse delene? Kvalitet osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Krogslund.no har bra priser på bærearms kit. Kvaliteten skal være lik eller bedre en org. 3 års garanti.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Krogslund.no har bra priser på bærearms kit. Kvaliteten skal være lik eller bedre en org. 3 års garanti.

 

http://www.krogslund.no/html/sparts.htm

Ser ikke ut som dem har til A6?? Eller så er bare katalogen dårlig oppdatert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte forsterket lenkearmskit fra fastone.se....Billig og meget bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ha gjort noe plukk med Audien og lurer på hvor det er best å få tak i deler. Har forresten også fått prisoverslag fra VAG verksted her i Molde på deler og arbeid for å sjekke.

 

Bakre, øvre føringsarm: 3.965,-

Fremre, ytre tverrarm: 1.267,-

Ytre drivakselmansjett: 2.722,-

 

Jeg finner ikke deler som heter føringsarm og tverrarm. Går ut ifra at det er bærearm det er snakk om når det gjeøder den ene. Men den andre? Og hvilken av dem? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.