Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Har hatt nede ac kompressoren på bilen. Skulle skifte denne ut med ein brukt frå Østfold Bildemontering, men denne var ikkje i særleg god stand, så eg sende den tilbake. Uansett, eg fekk ordna den originale ved hjelp av litt migsveis av "clutchfeste".

Så kjem spørsmålet. Er det nokon følar som gjer at clutchen på AC ikkje koblar inn når det ikkje er gass i systemet?

Har sjekka at clutchen virkar ved å koble den til 12v, så den er ok.

Det er derimot ikkje forskjel på strømstyrken i kabelen, som går inn på pumpa, enten ac er på eller av.

Kan ikkje skjøne at det er noko gale med det elektriske heller, sidan eg ikkje har gjort anna enn å koble det ifrå, og så saman att. Einaste forskjelen er at eg ikkje har fått fylt på gass endå.

 

Det elektriske virka ok før, då var det "clutchhjulet" som hadde løsna frå akslingen på kompressoren.

 

Skulle visst dette sikkert før eg skal fylle på gass. Dumt å kaste vekk 1500kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis trykkbryteren på anlegget meker at det er tomt for gass vil IKKE kompressoren skru seg på nei. Dette for å unngå skader på kompressoren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Takk for svar.

Rekna nesten med det var noko slikt, men greit å få det bekrefta. Då vart det ein rimeleg reparasjon.

Då er det berre å få fylt på gass og vente på sommaren!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.