Ønsker blinklys rele som Blinker flere ganger!

Anbefalte innlegg

Nå ble du sikkert ikke klok, men jeg er på jakt etter "noe" som kan gjøre følgende:

Når man såvidt bruker blinklysarmen, og gir ett blink, vil jeg at releet skal blinke 4-5 gg, og så slå seg av.

Denne funksjonen funker på en del nyere biler, hadde akkurat en Mondeo som leiebil i Tyskland, og dette var utrolig kjekt på motorvei.

Skal ha det i en 2003 Allroad.

 

Noen tips...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ble du sikkert ikke klok, men jeg er på jakt etter "noe" som kan gjøre følgende:

Når man såvidt bruker blinklysarmen, og gir ett blink, vil jeg at releet skal blinke 4-5 gg, og så slå seg av.

Denne funksjonen funker på en del nyere biler, hadde akkurat en Mondeo som leiebil i Tyskland, og dette var utrolig kjekt på motorvei.

Skal ha det i en 2003 Allroad.

 

Noen tips...: klø :

 

Dette har jeg på bilen min. Enig at det er utrolig digg.

Men tror du får kjøpt ett monterings sett på tmtuning.com

Kalles komfort blink eller no sånt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En slik sak får du kjøpt nå som "tuning/styling" til bilen din. Har lest i bilblader at man kan

kjøpe sånn 3-blink kit. Husker ikke hvilket... kanskje Autofil. Eller søk på nettet. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En slik sak får du kjøpt nå som "tuning/styling" til bilen din. Har lest i bilblader at man kan

kjøpe sånn 3-blink kit. Husker ikke hvilket... kanskje Autofil. Eller søk på nettet. :)

Tror Autofil kan stemme, noe ala april/mai-nummeret, jeg har vertfall lest den notisen dem hadde angående greia.. :)

Utrolig praktisk vertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

In.Pro og FK har vel også slik nå? Uanset, det er ikke releet som gjør dette på nyere biler, der styres alt av den sentrale computeren i Can-Bus systemet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor dere vil ha dette? Hva er fordelen egentlig? Er vel ikke så tungt å sette blinklysbryteren i hakk ved svinging, for så å nullstille seg selv ved oppretting av ratt? :)

 

Hører ikke annet enn at folk vil ha dette BORT på nyere biler.....

 

Men, hadde vært gøy å høre hvorfor dere vil ha dette : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEG vil ha det siden jeg har hatt utrolig glede av det på en bil jeg leide. Dette er ikke en styling-dings. Men en praktisk detalj som jeg mener er utrolig kjekk å bruke.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor dere vil ha dette? Hva er fordelen egentlig? Er vel ikke så tungt å sette blinklysbryteren i hakk ved svinging, for så å nullstille seg selv ved oppretting av ratt? :)

 

Hører ikke annet enn at folk vil ha dette BORT på nyere biler.....

 

Men, hadde vært gøy å høre hvorfor dere vil ha dette : klø :

 

 

Vet ikke helt hvor mye rattutslag du trenger når du kjører forbi biler på 2felts vei jeg: eek : , men jeg klarer iallefall ikke få blinklyset til å automatisk slå seg av :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt hvor mye rattutslag du trenger når du kjører forbi biler på 2felts vei jeg: eek : , men jeg klarer iallefall ikke få blinklyset til å automatisk slå seg av :P

Jaja, det får være eneste fordelen :) min unnskyldning for være at her i nord har vi stort sett traktor/kjærre-veier....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.