Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg et sett med 15" ATS cup felger til Audi'n for å bruke til vinters. Felgene trenger en grundig vask og en god del sliping/polering. Har ikke sett så nøye på dem enda, men ser helt greie ut. Er det mye å betale 1500 kroner for disse? Dekkene som står på har ingen verdi, da det er utslitte helårsdekk. (Ikke de omtalte felgene på bildet)

EDIT: La denne inn på litt feil plass, beklager..:P

ab_1.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

EDIT: La denne inn på litt feil plass, beklager..:P

Flyttet til Dekk/Felg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flyttet til Dekk/Felg ;)

Takk! Ingen som har noen synspunkter da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, et synspunkt er at hvis du sliper og polerer dem så vil de se bra ut, men bruk dem i saltet om vinteren, så vil de bli svarte! Saltet korroderer aluminiumen ganske raskt. Det hjelper ikke å klarlakke dem heller, da lakken sannsynligvis ikke vil henge på den glatte aluminiumen. Jeg syns rett og slett de felgene er for kule å bruke som vinterfelger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, et synspunkt er at hvis du sliper og polerer dem så vil de se bra ut, men bruk dem i saltet om vinteren, så vil de bli svarte! Saltet korroderer aluminiumen ganske raskt. Det hjelper ikke å klarlakke dem heller, da lakken sannsynligvis ikke vil henge på den glatte aluminiumen. Jeg syns rett og slett de felgene er for kule å bruke som vinterfelger.

Er så svinheldig at jeg bor på et plass der de ikke bruker det jævla saltet, men takk for et godt råd uansett.;) Vurderer kanskje å bruke de som "reservefelger" på sommer da, bytte litt på. Skulle egentlig treffe fyren som skulle selge dem i går, men han hadde naturligvis ikke tid...: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.