#1 Skrevet Juli 11, 2006 Vurderer å kjøpe meg et sett med 15" ATS cup felger til Audi'n for å bruke til vinters. Felgene trenger en grundig vask og en god del sliping/polering. Har ikke sett så nøye på dem enda, men ser helt greie ut. Er det mye å betale 1500 kroner for disse? Dekkene som står på har ingen verdi, da det er utslitte helårsdekk. (Ikke de omtalte felgene på bildet) EDIT: La denne inn på litt feil plass, beklager.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2006 EDIT: La denne inn på litt feil plass, beklager.. Flyttet til Dekk/Felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2006 Flyttet til Dekk/Felg Takk! Ingen som har noen synspunkter da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2006 Jo, et synspunkt er at hvis du sliper og polerer dem så vil de se bra ut, men bruk dem i saltet om vinteren, så vil de bli svarte! Saltet korroderer aluminiumen ganske raskt. Det hjelper ikke å klarlakke dem heller, da lakken sannsynligvis ikke vil henge på den glatte aluminiumen. Jeg syns rett og slett de felgene er for kule å bruke som vinterfelger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2006 Jo, et synspunkt er at hvis du sliper og polerer dem så vil de se bra ut, men bruk dem i saltet om vinteren, så vil de bli svarte! Saltet korroderer aluminiumen ganske raskt. Det hjelper ikke å klarlakke dem heller, da lakken sannsynligvis ikke vil henge på den glatte aluminiumen. Jeg syns rett og slett de felgene er for kule å bruke som vinterfelger. Er så svinheldig at jeg bor på et plass der de ikke bruker det jævla saltet, men takk for et godt råd uansett. Vurderer kanskje å bruke de som "reservefelger" på sommer da, bytte litt på. Skulle egentlig treffe fyren som skulle selge dem i går, men han hadde naturligvis ikke tid... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...