Oslo: felleskjøring til Rudskogen i august??

Anbefalte innlegg

ja, da begynner det å nærme seg siste treffet hovedtreffet i år.

18 Aug - 20 Aug

hvem skal nedover og hvilke dager er det snakk om?

jeg skal muligens ha s6en ut en liten tur på banen så sant jeg får tak i nen nye bakdekk så jeg regner med at jeg drar på lørdag og hjem på kvelden for å dra ned igjen på søndag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde da planer om å ta turen ja. Regner med jeg blir fra fredag til søndag. Må jo feste litt på kveldstid også: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde da planer om å ta turen ja. Regner med jeg blir fra fredag til søndag. Må jo feste litt på kveldstid også: rock :

Feste? Blir det servert boller og saft?

Da ser det ut til at jeg kommer også, gitt. Har ikke råd til å dra til Schafflund dessverre. Dessuten er det på Rud de har bane. :D

edit: uhm. jo. Ble Schafflund gitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å blåse litt liv i denne igjen.. ;)

Hvor mange er det som IKKE skal til Bergen men heller blir med til Rudskogen i steden?

Og når blir det avreise til Rudskogen.. : klø : Fredag kveld eller lørdag morgen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ser jo ikke ut som det blir så mange som skal nedover gitt... hmm spent på oppmøte jeg....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal nok nedover på lørdag i hvertfall, muligens teste bilen litt på bane ja...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar meg nok en tur på Lørdag,Klokkslett er uvisst, men jeg kommer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

holdt på å si...

Når dra folket fra hvor?

Jeg bor jo i Hurdal, men etter hva jeg har forstått hører jeg da til Oslo Lokallag, og hadde jo vært kult å kjørt mange i følge nedover, enn å kjøre som en ensom ulv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med jeg drar nedover også, må bare få på de nye bremsene først: smil :

Men usikker på om det blir Lørdag eller Søndag....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med jeg drar nedover også, må bare få på de nye bremsene først: smil :

Men usikker på om det blir Lørdag eller Søndag....

Vær obs på at det kun er banekjøring på lørdag, hvis du da har tenkt å PRØVE bremsene dine også, og ikke bare få dem på bilen ;):rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær obs på at det kun er banekjøring på lørdag, hvis du da har tenkt å PRØVE bremsene dine også, og ikke bare få dem på bilen ;):rolleye:

åååå det viste jeg ikke. Takk for info : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: smil :: haha :

Noen som vet om det overhodet er mulig å dra nedover på fredagen i kraft av at det er trackday?! For VACN har vel Rudskogen "kun" på lørdag og søndag : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg funnet ut at jeg kjører til Rudskogen lørdag morgen/formiddag (lønningspils med jobben om fredagen, så det blir vel heller ut på formiddagen :rolleye: ), overnatter fra lørdag til søndag og kjører hjem i løpet av søndagen :)

Andre som har tenkt å dra på lørdag formiddag? Planlegger å dra tidsnok til å rekke førermøte for sent ankomne ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig interesert i å dra nedover på fredag. Var såpass bra stemning på Våler banen natt til lørdag, og tror det blir slik på rudskogen også;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vekker vi liv i denne igjen. Noen som drar fredag bortsett fra meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vekker vi liv i denne igjen. Noen som drar fredag bortsett fra meg?

Hvis alt ordner seg for meg reiser jeg på Fredag etter jobber eller noe sånt..

: klø : Men det er bare hvis alt ordner seg : klø :

Endre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar som sagt ikke før lørdag i 9-10 tiden.. Hvis ingen henger seg på fra Oslo, så møter man vel nok en og annen VAG underveis å kjøre kolonne med : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar også rundt 9-10 tiden på lørdag:rolleye: Men på kvelden da:nana: Håper fortsatt jeg kommer inn porten når jeg er fremme da. Blir så tungvint å rive hele porten for å komme inn: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg, henrik, håvard og en bil til drar nedover fredag.. dvs 4 biler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar vell fra Oslo ved 10 tiden Lørdag morgen tenker jeg, må bare få lagt over til andre dekk og felger på morgenen slik at jeg har noe å slite ut på banen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg, henrik, håvard og en bil til drar nedover fredag.. dvs 4 biler

Nja, skeptisk. Må få prøvd å byttet clutchvaier før jeg i det hele tatt tenker tanken på å dra nedover. Virker som Clutchen henger igjen. Men vi får se hva jeg finner ut i morgen tidlig;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har tenkt å kjøre ned på søndags morgen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Jeg skal kjøre ned på søndags morra/i morra:) Arve skal kjøre ned i morra tidlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er det dere er sånn ca i oslo-området som skal dra i morra tidlig? Jeg cuiser iallefall nedover en gang tidlig i morra... passerer vel kanskje oslo ved 8-tia eller noe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.