#1 Skrevet Mai 7, 2004 noen her som vet hvordan jeg justerer staget fra bremsekraftforsterkeren og inn til pedalen for den er 1-2 cm for kort:rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2004 Dersom det er FAG eller ATI bremsekraftforsterker, er det vel 2 hull i enden på staget med ca. 2 cm. mellomrom (den enden som er festet til bremsepedalen). Var slik på min ex. Passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2004 kun et sett med hull her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2004 Jeg har en FAG liggende, og der er det to hull. Det ene ca 25 cm fra infestningen (uten koppen på), og det andre ca 27,5 cm. Er opprinnelig fra Passat 1,9 TD. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2004 Tror ikke det er mulig å justere lengde på dette staget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2004 da har jeg fått feil av nbs:mad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2004 Opprinnelig postet av ståle tufte sivertsen da har jeg fått feil av nbs:mad: NBS gjør ikke feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2004 hehe du mener det? nei da ,takk for hjelpen ihvertfall;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2004 Det var ironisk ment da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2004 skjønte det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 8, 2004 Tror bremsekraftforsterkeren er litt større på diesel enn bensinbiler, så dersom du får en som passer fra en dieselbil, vil du få bedre bremser. På min Passat (1,9 TD) tok bremsekraftforsterkeren (FAG) kveld, og ny (brukt) var ikke lett å få tak i. Endte opp med å bygge om til ATI forsterker og hovedsylinder, noe som resulterte i dårligere bremser. FAG'en er litt større i diameter enn ATI'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...