#1 Skrevet Mai 7, 2004 Er det noen her som vet hvor jeg kan få kjøpt ferdige Astolpe(trekk) som har plass for integrerte insrumenter. Golfen min mangler batterispenning og turtallsmåler, så jeg tenkte det kunne være kult å ha de på astolpen. (lurer forresten på hvilket genialt hode som fant ut at det var lurt å levere bilen uten turtallsmåler...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2004 Opprinnelig postet av Tommy Rasmussen (lurer forresten på hvilket genialt hode som fant ut at det var lurt å levere bilen uten turtallsmåler...) De som sitter og regner ut prisen på en Golf CL, diesel-rpm er forholdsvis dyrt (originalt) i forhold til en bensin-rpm. Hvorfor ikke bytte instrumenter i steden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2004 Ser at diverse forhandlere selger en slik shiftligth sak med oljetrykk, oljetemp osv i tillegg til turteller, kanskje det blir for FnF? Ellers har du Biltema, men.... http://www.dalhems.com/electronics/automete.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2004 Trur Powerzone for tak i det, Da må du nok kjøpe en som er laget til jetta III (vento i europa). men det passer da det er arrukat samme cupe men anderledes rumpe og front på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2004 Har bestillt et for ett instrument fra powerzone. Har ikke fått det ennå men..... Send powerzone en mail de hadde for 2 instrumenter også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2004 Bilde av powerzone sin for ett instrument: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2004 Prøver igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 9, 2004 For 2 instrumenter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 9, 2004 Man kan jo også lage en selv: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 9, 2004 Utenfra: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 10, 2004 Må kansje sjekke med autopower da Faen at jeg ikke rakk bortom på Lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 10, 2004 Du gikk ikke glipp av så veldig mye der Tommy... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 10, 2004 Litt offtopic, men hvordan går det med stylinga de Tommy? Får du det lakkert? Bare lurer jeg Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 10, 2004 Opprinnelig postet av Thor Arne Lysfjord Litt offtopic, men hvordan går det med stylinga de Tommy? Får du det lakkert? Bare lurer jeg Thor! Stylinga leveres til lakking i løpet av denne uka. Skal gjøre siste del i pussing og liming i morra. Så hvis jeg er heldig blir det montert på Fredag/Lørdag Hvis du er i land, så er det bare å stikke innom Tuningstore... regner med jeg er der i helga... Må forresten få shoppa meg et norsk flagg som dekker hele panseret så jeg kan 17. mai style bilen litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...