Anbefalte innlegg

Skulle rense prøve Lmm min for bilen min har ikke gått helt som den skal de siste dagene. brukte Q-tip og elektro rens,når jeg kom borti føleren/printbrettet så falt det av en liten bit av den: bh : føltes ut som den satt helt løst fra før mulig derfor den har gått dårlig?: klø : skal nedover til rudskogen til helga og det blir ordentlig dritt og kjøre med ettersom den går som en dass nå!: bråk : bilen er en 98mod Audi 1.8TQ. Er den noen som har en ny lmm til den bilen liggende som vill bli kvitt den ell vet hvor man får tak i en sånn fort til en bruktbar pris??: gråter : Hva er normalt og greit og betale for en ny sånn? Takker på forhånd for alle tips og hjelp jeg kan få i denne saken!!:) Er det foresten farlig og kjøre med ødelagt Lmm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LMM har dem sikkert inne på din lokale Wv/Audi forhandler vil jeg tro. Koster det ikke rundt 1200,- som byttedel da??

Dette ordner seg iallefall heeelt sikkert til Helgen skal jeg si deg.

Så da ses vi kanskje til helgen da!?

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LMM har dem sikkert inne på din lokale Wv/Audi forhandler vil jeg tro. Koster det ikke rundt 1200,- som byttedel da??

Dette ordner seg iallefall heeelt sikkert til Helgen skal jeg si deg.

Så da ses vi kanskje til helgen da!?

 

TThomaz

 

Ok da må jeg stikke innom og høre me di i morgen!: rolleyes 1200kr som byttedel!?? det vær langt unna så ille som jeg hadde bekymra meg for?noen som kan bekrefte det?? var reddd for at å kjøpe igen orginalt kunne bli stygg dyrt jeg!?? Ja det er nok ikke umulig at vi gjør det da!: rock : blir bra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok da må jeg stikke innom og høre me di i morgen!: rolleyes 1200kr som byttedel!?? det vær langt unna så ille som jeg hadde bekymra meg for?noen som kan bekrefte det?? var reddd for at å kjøpe igen orginalt kunne bli stygg dyrt jeg!?? Ja det er nok ikke umulig at vi gjør det da!: rock : blir bra..

 

Hei.

Koffor ikkje handle på hellanor?? Der får du jo prosenter og....

Selger Bosch der og har dei på lager. Litt usikker på pris men skal jo vere rimligere orginalt, og bosch er jo orginalt:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Koffor ikkje handle på hellanor?? Der får du jo prosenter og....

Selger Bosch der og har dei på lager. Litt usikker på pris men skal jo vere rimligere orginalt, og bosch er jo orginalt:D

 

Noen som vet hvem som forhandler hellanor i gjøvik området??Takker for alle tips jeg får jeg!:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta deg ein tur til nyåpnet avdelingen på Lillehammer

 

Ta med deg medlemskortet så får du 20 % rabatt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Koffor ikkje handle på hellanor?? Der får du jo prosenter og....

Selger Bosch der og har dei på lager. Litt usikker på pris men skal jo vere rimligere orginalt, og bosch er jo orginalt:D

 

 

visst man handler på møller for man også rabatt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

visst man handler på møller for man også rabatt....

 

Det er sant, men ettermarkedet skal jo vere rimligere, og så lenge det er orginalkvalitet på det du kjøper og det er rimligere så kjøper ikkje eg varene orginalt berre for å få ein eske det står vw på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LMM koster jo i utgangspunktet ca 5000,- men møller har denne som byttedel.. hvorvidt hellanor og andre også har dem som bytte del er vel litt usikkert.

Er vel også noen få av disse LMM som ikke er å få som byttedeler... men husker ikke til hvilke utgaver

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har liggandes eit par lmm, dog til a3 1,8t, men passer sikkert. er på Gjøvik...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut ssom LMM til din bil koster ca 3,500,- på Menkonomen. De har ikke bytteordning på LMM til din bil ser det ut til, i motsetning til flere andre Audier

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ga ca 1500 for min ferdig montert hos møller og det var en 99 mod passat 1,9 TDI og tror de bruker samme..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ga ca 1500 for min ferdig montert hos møller og det var en 99 mod passat 1,9 TDI og tror de bruker samme..

 

Hos Meenkonomen koster LMM til din bil ca 1200, er en annen enn til en 1.8TQ. Til din bil har de bytteordning

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker for alle tips og svar!:tilber: ser ut som det ordner seg til helga det her viss det er noen som har det inne på lager eller veldig kjap leveringstid!:) Får bare håpe det er en billig bytteløsning på den modellen i bilen min da! bilen går hvertfall veldig dårlig nå lader bare ca0.3bar mot

normalt 1.4bar. hehe..huff..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ring meg på 95 83 94 88,

så kan du få teste mine gratis,

500kr per stykk om dei funker og du vil ha dei... ;-)

 

Bur på Gjøvik...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos Meenkonomen koster LMM til din bil ca 1200, er en annen enn til en 1.8TQ. Til din bil har de bytteordning

 

Tupisk at det ikke var til bilen min da!: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ring meg på 95 83 94 88,

så kan du få teste mine gratis,

500kr per stykk om dei funker og du vil ha dei... ;-)

 

Bur på Gjøvik...

 

OK!: rock : jammen det hørtes jo veldig greit ut da!?:) greit om jeg ringer deg i løpet av morgendagen ell? så tar jeg meg en ringe runde og hører litt rundt på pris på ny samtidig! litt off topic. men er det noen her som kan ell

vet om noen som tig sveiser rustfritt litt sånn fort!?: klø : hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm. Jeg har en 98 A6 (4B) 1.8T, som drar noe jævlig dårlig. Har lenge hatt mistanke om LMM, og fikk et tilbud fra VAG verksted på 4.500,- for bytting av denne. Men har til nå ikke orka å prioritere det.

 

Betyr det at jeg kan få den for en langt rimeligere penge også??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm. Jeg har en 98 A6 (4B) 1.8T, som drar noe jævlig dårlig. Har lenge hatt mistanke om LMM, og fikk et tilbud fra VAG verksted på 4.500,- for bytting av denne. Men har til nå ikke orka å prioritere det.

 

Betyr det at jeg kan få den for en langt rimeligere penge også??

 

 

Ser ut som om den koster ca 2500 på Menkonomen som byttedel til din bil ifølge katalogen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om den koster ca 2500 på Menkonomen som byttedel til din bil ifølge katalogen

 

Er det den samme lmm som sitter i min?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke ut fra katalogen til menkonomen, du kan gå inn her http://www.mekonomen.no/butikmain.asp og sjekke på reservedeler og tilbehør

 

Hm??: klø : rart det der så det selv nå og! skilte en hel tusen lapp!pussig er jo AEB motor i begge bilene på 98mod: noen som har noen go forklaring på det her??: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm. Jeg har en 98 A6 (4B) 1.8T, som drar noe jævlig dårlig. Har lenge hatt mistanke om LMM, og fikk et tilbud fra VAG verksted på 4.500,- for bytting av denne. Men har til nå ikke orka å prioritere det.

 

Betyr det at jeg kan få den for en langt rimeligere penge også??

 

 

 

 

du kan skifte den sjøl..er fort gjort..då betaler du bare for delen og leverer den gamle inn..så lenge du har av tenning når du skifter skal det ikke komme feilmelding..men hvis det gjør det går du på et vag verksted så sletter de den gratis..(hvertfall hor oss på møller bil i bergen:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Q-tips trikset ja. He He he. Kjenner til det : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydeligvis veldig variasjon i priser på LMM.

Er nok avhengig av type motor.

Jeg byttet LMM på min 1,9TDI PD 90HK for ikke lenge siden.

Kjøpte Pierburg fra Bertel & Steen. Via bekjente med litt ekstra rabatt kom dette seg på Kr. 754,- :)

 

Det kan virke som om LMM til bensinmotorer 1,8T etc. er vesentlig dyrere.

 

Takke meg til diesel....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.