#1 Skrevet Juli 11, 2006 Er det nokon som har kjøpt grøftelys til ein 3b5? Sett på Hella sine Micro de men det er jo ikkje noko serlig å feste i der framme. Er det nokon som har gjort dette.?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2006 Jeg er igrunn på jakt etter det samme. Du får ett anna sett fra hella, med litt avlange spredere + nye gittere. Uvisst om det leveres i norge. kanskje det kan skaffes fra ebay, men jeg er ikke så helt inni det riktig ennå. Uansett syns jeg de orginale er finere, men de finns kanskje bare på 3BG?? Uansett koster nok dette litt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2006 Det som blir gjort er vel og montere orginale tåkelys. Disse er med gitter og lamper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2006 Eg er også på jakt etter grøftlys til Passat 3B. Har blitt fortalt at ein kan få tåkelyskit frå Møller til Passat'en (delenr. 041 059) men har ikkje sjekka dette ennå. Leste her på forumet at det tåkelyskitet ikkje blir produsera meir, stemmer dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2006 Jeg har nettopp montert Hella Micro DE på min Passat 3B.. gikk fint det (med en del mods og mange timer med arbeid) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2006 Jeg har nettopp montert Hella Micro DE på min Passat 3B..gikk fint det (med en del mods og mange timer med arbeid) bilder;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2006 Har ikke bilder nå, for camet er ikke her.. Men skal knipse litt og legge ut info senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 30, 2006 Det som blir gjort er vel og montere orginale tåkelys. Disse er med gitter og lamper. Da må vel dette taes fre en 3BG??? hvis dette passer i fangeren på en vanlig 3B da? Husker ikke i farta om dette er likt.. 3B har vel org. grøftelys integret i hovedlykta mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 8, 2006 Da har jeg fått tilbake kameraet, så slenger ut litt bilder.. Bestemte meg for å bruke Hella Micro DE lysa, både fordi det er god kvalitet og de ser bra ut. Det var ikke å oppdrive adapter, så jeg tilpassa bare litt. Håper dette hjelper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 8, 2006 fler bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 8, 2006 siste.. fler bilder kan sendes på mail om ønskelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 8, 2006 siste..fler bilder kan sendes på mail om ønskelig. gjorde det på akkurat samme måte på min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 8, 2006 Hvordan gjør man det med det elektriske? Ligger ledningene klare? Har hørt noe om å bare bytte lysbryteren inne i bilen...?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 9, 2006 hvis det ikke er tåkelys i hovedlykta orginalt på bilen din, må du nok legge opp ledninger selv, bryteren bytter du for å slippe å montere en uorginal bryter i bilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 9, 2006 Ok.. Det var da som svarte.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 9, 2006 Jeg la opp alt på nytt, og det var dette som tok tid.. Jordinga på selve lysa tok jeg mot et godt ledende område i chassis, mens jeg brukte en "strømtyv" på parklys kabelen..La opp alt pent med sprips og spripsholdere. ved å kople det slik, vil lysa skru seg av samtidig med tenninga, og du kan bruka lysa i alle 3 bryterstillene Det er forresten også krav om en egen bryter som bryter alt, uansett bryterstille..fikk vite dette med Hellanor. Koblingsskrema kan sendes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 13, 2006 kjøper hella micro hen a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 13, 2006 I Hella-katalogen så det ut som d var typer micro DE, hvor den andre hadde ett lyktehus som var litt annerledes. finner ikke noe bilde på nettet ennå av den. Fåes som fjenlys oxo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 28, 2006 Hei! Delenr. på hella micro DE: (Hella-nummer) Vanlig DE: Sett med fjernstyring: 1NL 008 090-831 Sett uten fjernstyring: 1NL 008 090-821 Enkel 1NL 008 090-031 Micro DE Premium Edition: Sett med fjernstyring: 1NL 008 090-871 Enkel 1NL 008 090-301 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...