HJELP! RS2 linselykter. (Nærlys funker ikke)

Anbefalte innlegg

har nå montert rs2 linselykter i min B4 audi 80, fjærnlyset og parklyset funker. men ikke nærlyset. hva kan ha skjedd. er det noen som har opplevd dette før??

takker för raske svar !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå montert rs2 linselykter i min B4 audi 80, fjærnlyset og parklyset funker. men ikke nærlyset. hva kan ha skjedd. er det noen som har opplevd dette før??

takker för raske svar !

Sjekk sikring til nærlyset, sjekk et det er spenning inn på kontakt på hovedlampe, bytte pære??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk løkta på pasasjer siden til å funke nå. å har test bytta pærer og skjekka sikringene men får fortsatt ikke nærlyset til å funke på fører siden. er sikkert bare en møkka feil som jeg ikke klarer å finne ut. så blir vel å hompe til ett værksted i morra. koste vad det koste vil.: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk løkta på pasasjer siden til å funke nå. å har test bytta pærer og skjekka sikringene men får fortsatt ikke nærlyset til å funke på fører siden. er sikkert bare en møkka feil som jeg ikke klarer å finne ut. så blir vel å hompe til ett værksted i morra. koste vad det koste vil.: bh :

Er det spenning helt frem da? Kan vel være noe så simpelt som ledningsbrudd, eller dårlig kobling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det at nærlyset ikke funker i det hele tatt, eller at nærlyset ikke funker sammen med fjernlyset? Om du ikke har sånne lykter originalt må du koble om litt i kontakten til lysbryteren på rattstammen.

klemme56.jpg

Flytt den tykke, gule ledningen fra der den sitter til terminal 56 (numrene står på bryteren), sitter det noe i 56 fra før setter du bare den der den gule satt.

Man åpner kontakten ved å klipse løs den lilla delen fra den svarte, da blir alle kontaktene løse og kan dras ut og settes inn.

Uten dette går nærlyset av når du setter på fjernlyset, det er riktig med H4-lykter, men ikke med linselysene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånne som deg skulle det vært fler av :tilber::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.