Anbefalte innlegg

Jeg har registerreimsbrudd på UrS4'n. Må av med topp etc for å skifte ventiler. Problemet er at jeg trenger en Bentley repair manual på CD-ROM, og dette haster : gråter :

Ferien henger i en tynn tråd om jeg ikke får tak i en slik bentley-cd innen kort tid.

Har sjekket litt rundt på nettet og funnet ut at det er like greit å bestille dirkete fra Bentley Publishers. Prisforskjellene er marginale, problemet er bare at det tar ca 3 uker...

Er det noen som vet om det er mulig å skaffe CD'en raskere? det er vel neppe noen som lagerfører den i Norge?

Dersom noen er behjelpelige eller har tips så er jeg svært takknemlig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skriver dette så fort jeg så denne posten!!

Scott på sjmautotechnik.com (Send mail, evt. ring!!) kan sikkert sende den med UPS eller USPS ekspress, og da har du den i løpet av 3-4 dager. Særlig med UPS går det fort, da de fortoller selv. Automobilia i Oslo _bør_ også ha den, så ring dem!

(Står du heeelt fast, så send en PM, så kan du til nød låne en kopi av min hvis du lover å kjøpe en egen etterpå og slette mitt serienummer!! Fikk så vidt ferietur selv, så vet hvor ille det er!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.