Rep. av steinsprut/lakkbehandling

Anbefalte innlegg

Eg har ein steinsprut på førerdøra på A4en min som eg skal fikse. Det er eit område på 4-5mm der lakken er vekke, og ei ripe på ett par cm rett bak. Det er òg ett par årsmå bulker på bilen. Høyst sansynlig etter dører som er dunka i. Dette tenkte eg å få fikse med at ein karoseriekspert legger lakk i hullet, retter ut dei 2 små bulkene, og går over resten av lakken med rubbing og behandling.

Kor er det best å få dette gjort? Bur på Stord, men det er ingen problem å gjer det på øst/sørlandet.

Kor mykje må eg rekne med at det koster?

 

Eg lurer og på om eg skal ta ein fullstendig shining innvendig, men det kommer litt ann på prisen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ein steinsprut på førerdøra på A4en min som eg skal fikse. Det er eit område på 4-5mm der lakken er vekke, og ei ripe på ett par cm rett bak. Det er òg ett par årsmå bulker på bilen. Høyst sansynlig etter dører som er dunka i. Dette tenkte eg å få fikse med at ein karoseriekspert legger lakk i hullet, retter ut dei 2 små bulkene, og går over resten av lakken med rubbing og behandling.

Kor er det best å få dette gjort? Bur på Stord, men det er ingen problem å gjer det på øst/sørlandet.

Kor mykje må eg rekne med at det koster?

 

Eg lurer og på om eg skal ta ein fullstendig shining innvendig, men det kommer litt ann på prisen...

 

Vet hvertfall at det er en karoseridoktor på Hamar som er veldig flinK til å ta små bulker 500kr bulken for VW-Audi klubb medlemmer! tok et par bulker for meg!ble helt bort!er ikke sikker på om han tar på seg lakkering men! han riser hvertfall rundt på hele østlandet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet hvertfall at det er en karoseridoktor på Hamar som er veldig flinK til å ta små bulker 500kr bulken for VW-Audi klubb medlemmer! tok et par bulker for meg!ble helt bort!er ikke sikker på om han tar på seg lakkering men! han riser hvertfall rundt på hele østlandet.

 

Har du eit navn eller tlfnr?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du eit navn eller tlfnr?

 

Tror Kim Andre mener Jarle Hovde som han heter på hamar, kontaktinfo står her: http://www.karosseridoktor.no

 

Jeg har selv vært hos han med en bitteliten bulk som han retta ut, og resultatet ble helt strøkent ! Jarle ANBEFALES PÅ DET STERKESTE : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikser han steinsprut osv òg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Kim Andre mener Jarle Hovde som han heter på hamar, kontaktinfo står her: http://www.karosseridoktor.no

 

Jeg har selv vært hos han med en bitteliten bulk som han retta ut, og resultatet ble helt strøkent ! Jarle ANBEFALES PÅ DET STERKESTE : rock :

 

Ja det var det han jeg mente!:) Veldig alright fyr som viste hva han drev med!

han snakka på at han hadde lyst til å begynne med reparering av steinsprut skader men vet ikke om han har begynt enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kossen er prisene på sånne jobber? Er det noke å spara med å kjøra til sverige?

 

Er det noken andre dåke anbefaler? Kan godt være i sverige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No nermer det seg tid for behandling av bilen. Trenger tips om firma i Bergen, Haugesund eller Stavanger som er dyktige på bilpleie.

Må legge i litt lakk i ett hakk på døra. Og så skal eg ha lakkbehandling på heile bilen. Er òg inntresert i folk som kan gå over bilen innvendig.

Er det noken i desse områda som fikser "kjøpesenterbulker"?

 

Kor mykje bør eg forvente å betale for alt dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.