VW Jetta 1 - hvilken clutch?

Anbefalte innlegg

Noen som kan bekrefte? : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk opp motorkoden din, så blir du helt sikker. Diameter skal være 190mm og det skal være 21mm diameter på splinesene og 24 splines.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor finn eg motorkoden? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den står øverst på blokka, rett til høyre for dynamobraketten (sett forfra) og helt opp mot toppen.

 

Om det er vanskelig å lese pusser du litt med sandpapier, så kommer skrifta fram.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den står øverst på blokka, rett til høyre for dynamobraketten (sett forfra) og helt opp mot toppen.

 

Om det er vanskelig å lese pusser du litt med sandpapier, så kommer skrifta fram.

 

Motorkoden kan vel ikkje vere 19?

 

Mulig eg er komplett idiot, men dynamoen er plassert på venstresida av blokka, og rett oppom der (og litt til høgre) står delenummeret, vw/audi-logoer og talet 19 inne i ei lita ramme... Mulig eg har oversett noko... (mørkt ute!)

 

 

Ellers står det 1,6 (liter reknar eg med) midt på blokka

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det flate området med motorkoden står på blokka, rett under pluggen til sylinder nr. 3 (over bensinpumpa). I min 1982 Golf C sitter det en JB-motor (var ute og sjekka nå). Kan ikke fatte og begripe at du skal ha noen annen motor enn dette, så da er det bare å bestille seg ny clutch.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.