Vestfold: Se opp for sivil TT i Larvik/Vestfold!!!

Anbefalte innlegg

Sølvgrå sivil Audi TT er visstnok i bruk i Larviks området. En som hadde blitt tatt...

 

Blålys inni grillen hvis jeg forsto riktig...

 

Hvis noen finner reg nr så sleng det ut her...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må man si er ett glimrende valg av sivilbil da!!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kan prøve seg, så skal jeg sotlegge hele TT´n.

 

Kjøre TT som sivilbil .. maken til bruk av skattepenger. TT´n er ikke billig, og det er ikke stort de får brukt den til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke stort de får brukt den til

Jaha, hvordan kan du si det?

TTn gjør sikkert nytten sin som sivil UP-bil den. Rask og sikkert veldig overraskende :skummelt: på dem som blir tatt eller hur? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kan prøve seg, så skal jeg sotlegge hele TT´n.

 

Kjøre TT som sivilbil .. maken til bruk av skattepenger. TT´n er ikke billig, og det er ikke stort de får brukt den til.

Hva mer enn 2 betjenter, måleinstrumenter, og noen skjulte blålys trenger du i/på en sivil UP-bil?

 

Hvorfor skal ikke en TT fungere like bra/mye bedre enn en 406 for eksempel?

 

Synes dette er alldeles utmerket valg av sivil UP-bil... Rett & slett genialt (hvem regner med at UP'en kjører TT?) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvsagt funker den som sivilbil .. altfor bra til og med.

 

Men det er en dyr bil som de ikke kan bruke til noe annet enn nettopp fange de som er så uheldige å ligge 10-20 over grensen.

Spør du meg kan de køddene klare seg uten en så fin bil. En gammel mondeo eller nissan sunny burde holde i lange baner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvsagt funker den som sivilbil .. altfor bra til og med.

 

Men det er en dyr bil som de ikke kan bruke til noe annet enn nettopp fange de som er så uheldige å ligge 10-20 over grensen.

Spør du meg kan de køddene klare seg uten en så fin bil. En gammel mondeo eller nissan sunny burde holde i lange baner.

Her i Oslo brukes Volvo S60, BMW 5-serie, Mercedes C-serie som sivilbil og disse er ikke noe billigere biler enn en TT (pris fra ca 490 000) ..... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her i Oslo brukes Volvo S60, BMW 5-serie, Mercedes C-serie som sivilbil og disse er ikke noe billigere biler enn en TT (pris fra ca 490 000) ..... : rolleyes

 

Triller en s80 og en ganske så grei merc her i Sandefjord om dagen også:) Lexus er også sett... :) godt jeg har 2-hjuling så jeg kan snike meg vekk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En TT er jo egentlig genial sivilbil. Men fryktelig dårlig gjort! Jeg ville aldri trodd at en TT kunne være sivilbil. Har aldri sett VAG som sivilbil faktisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En TT er jo egentlig genial sivilbil. Men fryktelig dårlig gjort! Jeg ville aldri trodd at en TT kunne være sivilbil. Har aldri sett VAG som sivilbil faktisk.

 

Så en Golf V som sivilbil på Lysaker her for en stund siden. Hadde heller aldri i verden trodd at de hadde tatt i bruk slike...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En TT er jo egentlig genial sivilbil. Men fryktelig dårlig gjort! Jeg ville aldri trodd at en TT kunne være sivilbil. Har aldri sett VAG som sivilbil faktisk.

 

 

har en svigerfar som er spaner i politiet de har hatt mange vag, både audier og wv, + noen seater osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes de ikke skal ha annet enn uniformerte biler uansett om det er Mondeo eller TT jeg. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle i politiet er jo drittsekker slik jeg forstår... Eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke hvor jeg har det fra, men jeg trudde sivilbilene var private biler som de monterte nødvendig utstyr i også fikk politimannen som eide bilen kompensasjon. På den måten kunne de bytte biler litt innimella. Men som sagt, dette er noe jeg kan ha drømt :P

Gikk en ny A6 som sivil her i byen når A6 akkurat var kommet, men har ikke sett den siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uffers... Blir bare værre og værre å dømme sivil politiet fra "vanlige" trafikanter.. Det er vel hele meningen med ordet sivil, men likevel...: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen privat eide biler blir brukt som utryknings biler. Selvfølgelig kan det være folk som har møtt på politiet i private sammenhenger som kan ha gitt falske rykter. Men at UP brukte private biler stemmer nok ikke.

Muligens det kan skje under spaning e.l har jeg hørt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Politiet i tønsberg bruker ihvertfall en mørkblå 07 VW Passat 2.0tdi. Jeg fikk se bilen både forfra og bakfra og så bare antydning av to blålys bak en toned bakrute som virkelig avslørte bilen. Jeg skjønte ikke at det kunne være en politibil før den ene av de to politimennene blottet et håndjern hengende fra buksa når de gikk ut av bilen... Fin bil forøvrig:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Politiet i tønsberg bruker ihvertfall en mørkblå 07 VW Passat 2.0tdi. Jeg fikk se bilen både forfra og bakfra og så bare antydning av to blålys bak en toned bakrute som virkelig avslørte bilen. Jeg skjønte ikke at det kunne være en politibil før den ene av de to politimennene blottet et håndjern hengende fra buksa når de gikk ut av bilen... Fin bil forøvrig:p

 

 

Hei. Det er sikkert sammen bilen som går her i sfj. En mørkeblå Passat STV med LY regging. Du kan se blålysa i bakruta helt øverst i rua og de forant sitter faktisk nede ved sprederne.. så vær OBS!!! Går en merz copue, en S60 og en V70 STV.. begge bølå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel.. hvis ryktene JEG har hørt her i bergen/ åsane stemmer (litt skeptisk men har hørt det fra en del folk nå) så er der nå en Q7 av mørk farge som ruller rundt i sivil her.. DEN er litt drøy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henter fram denne tråden igjen etter bildet i ØP Fredag.

Der var det bilde av en sort Passat STV med strober i spredere og LED blålys innebygget ved siden av blinklyset i fangeren. Så sort ut,mnulig det er den omtalte blå,hvis den er mørk blå da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jo legges til at det er observert en Audi A6 Avant, med BR reg.nr ved Bogen mellom Sande og Holmestrand på gamle E18. Trodde jeg skulle kjøre av veien når jeg så at dette var en sivilbil! Dette er mellom 1 og 2 uker siden! Vi kan ikke være trygge for noe som helst nå lenger =/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jo legges til at det er observert en Audi A6 Avant, med BR reg.nr ved Bogen mellom Sande og Holmestrand på gamle E18. Trodde jeg skulle kjøre av veien når jeg så at dette var en sivilbil! Dette er mellom 1 og 2 uker siden! Vi kan ikke være trygge for noe som helst nå lenger =/

 

Er kommet utrolig mye sivil på den strekningen etter at veien ble lagdt om. Er jo satt opp skilt om det når du kjører av nye E18 til og med :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I know, pendler her så og si daglig frem og tilbake mellom Asker. Men når jeg så en splitter ny A6, var lissom det som gjorde at jeg holdt på å kjøre ut. Det er jo rett og slett bare dårlig gjort..hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I know, pendler her så og si daglig frem og tilbake mellom Asker. Men når jeg så en splitter ny A6, var lissom det som gjorde at jeg holdt på å kjøre ut. Det er jo rett og slett bare dårlig gjort..hehe!

 

Pass deg for en blå mondeo i samma slengen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

egentlit er det vel bare å kjøre pent å ikke skrive meldinger når jeg kjører denne strekningen .. hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.