#1 Skrevet Juli 12, 2006 Skal kjøpe eksosanlegg til Rally'en. Hva slags merke er det å anbefalle? Hvor kjøper jeg det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2006 Tror det greieste er å få bygget hos Jørgenrud eller svendsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2006 supersprint kjøpte det til min, tror eg betalte ca 5k for mellom og bak potte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2006 Supersprint annbefaler eg på det sterkeste!! Herlig lyd. Ikke så mye lyd ved normal kjøring, men når du gir på kommer det en sinnsykt behagelig og rå lyd.. Bra passform e det og. Betalte vel 5500,- ca fra eyecandyracing.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2006 Tror det greieste er å få bygget hos Jørgenrud eller svendsen. Har bygget et i 2,5" rør med 2 potter. Syntes det bråker for mye. supersprint kjøpte det til min, tror eg betalte ca 5k for mellom og bak potte Supersprint annbefaler eg på det sterkeste!! Herlig lyd. Ikke så mye lyd ved normal kjøring, men når du gir på kommer det en sinnsykt behagelig og rå lyd.. Bra passform e det og. Betalte vel 5500,- ca fra eyecandyracing.no Er det 2" eller 2,5" eksosanlegg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2006 Har bygget et i 2,5" rør mrd 2 potter.Syntes det bråker for mye. Er det 2" eller 2,5" eksosanlegg? Er 2" hvis eg ikke tar feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2006 Får ringe Felgimport og høre med de. Er vel de som er hoved importør til Supersprint? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...