Nye (S4/RS4?) speil på A3 8P

Anbefalte innlegg

Hei,

 

noen som vet om RS4 sidespeil passer rett på nyetypen A3 (8P)? Hva er prisen hos Møller, er det event andre som skaffer disse speilene ? Ønsker meg de matte, ikke den blanke typen...

 

 

Hilsen

Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De nye RS4-speilene passer IKKE på noen andre biler, de er litt spesielle.

 

Men speilene fra den nye S4 passer rett på, jeg har det på min (klikk på den i signaturen).

Før var det sånn at du måtte kjøpe komplett speil med motor og det hele for å få dette, men nå får du kjøpt bare kappene løse, uten at jeg kan si at det er billig av den grunn. de koster rundt 2500kr pr stk. hos din lokale forhandler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Roger,

 

takk for svaret, veldig nyttig informasjon. Ikke noe billig å være kar skjønner jeg... he he..

 

 

Hilsen

Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Roger,

 

takk for svaret, veldig nyttig informasjon. Ikke noe billig å være kar skjønner jeg... he he..

 

 

Hilsen

Anders

 

Nei, det skal være sikkert. :o;)

 

Jeg vet du får dem en del billigere på blant annet Ebay hvis du handler på slike steder, men der er det som regel komplette pakker som ligger.

 

En ting som er positivt er jo at du slipper å kjøpe flere sett til senere biler da, så lenge du holder deg til ganske normale Audi's. De passer jo både på A3, A4 og A6, så det er bare å flytte over til neste bil. :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.