#1 Skrevet Juli 12, 2006 Driver og skrur på en corrado G60, og til nå har vi prøvd med anne fordeler, hjerne og bankesensor. Har justert spjeld og tenning, men den går som ei bøtte drit og fusker. Når jeg justerer tenninga, så er det vanskelig å få "merket" til å stå stille når jeg kikker med tenningslampa. Det går ltt fram og tilbake liksom, hvis du skjønner! Og når jeg kobler på blåtemp sensor så er fortsatt tenninga på det jeg justerte den til..skal den egentlig ikke stå på 20-30grader fortenning da?? Noen som har peiling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2006 Sjekk jording 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2006 Reimhjulet på veiva er vel også lurt å sjekke, det kan flytte seg litt om sporet er vekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2006 Kan være halvgiver i fordeleren.. Hadde samma problemet på en golf 3 1,8. bytta den å at var bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...