#1 Skrevet Juli 12, 2006 Hei! Lurer på om det er noen i lokallaget deres som skal oppover til ACR 25-27 august. Vi i Trondheim skal prøve å ordne en form for cruising( kolonne) oppover. Interessert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2006 Jeg har planer om å kjøre oppover en tur. Har vert gøy å kjørt sammen da. Er det mange fra Tr.Heim som skal oppover da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2006 Jeg har planer om å kjøre oppover en tur. Har vert gøy å kjørt sammen da. Er det mange fra Tr.Heim som skal oppover da? Kan jo sjekke tråden i Trondheims-forumet, så ser du jo litt hva vi planlegger.. Veit det er en del som har brukt å kjøre før om årene, men jeg har ingen erfaring ang hvor mange som bruker å dra samtidig.. Forøvrig snakkes det om å dra i 9-tida på Fredag, må vel starte fra Nordmøre på ett horribelt tidspunkt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2006 Hei! Lurer på om det er noen i lokallaget deres som skal oppover til ACR 25-27 august. Vi i Trondheim skal prøve å ordne en form for cruising( kolonne) oppover. Interessert? Jeg hadde i utgangspunktet tenkt meg oppover på dette. Men det viser seg at dette kommer til å kollidere med den helgen jeg reiser på sjøen igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...